2月既最後一日.亦係4年一次既一日..
調左位啦..依家同啊強坐.
後面就係超超同姨媽.
今日..比以前更加留心聽書^^
不過.坐位仲係好涷..
lunch,個肚超痛.痛左成2個鍾==
3.20搭車去8鄉.
見番好多個啊sir.
有鄧sir,馮sir,胡sir,md胡.
李sir就去左英國.....
其他啊sir只係記得我個樣..但名就唔記得--
之後,同啊sir果d k左好多計.
最好k都係馮sir
5.幾就上車走人啦....2係好唔捨得啊:'(
6點幾番到學校..好涷啊......
同d啊sir影左d相..遲d post番^^
時候注定要放手.就應該放手
無法笑著原諒仍能平靜推窗
銘記他的善良再別算他的帳
|