Get graphics at silospace.com Get graphics at Nackvision.com

 

shark0314
暱稱: TRAZY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開左xg
2008-11-29
轉左新髮型^^
2008-11-20
2008-11-20
文章分類
全部 (259)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


最憎人屈我嫁啦~~ 呆滯 分類: 未分類

琴日.LURCH.我同係一樓傾緊計.

之後小小美珊黎搵我,話安仔搵我....

點知,佢搵我係問佢本豬係邊喎.

我點知係邊喎.仲話要我付責.

之後LUEN萍萍過左黎.

我就同佢地講話本豬我俾左林志恆

之後佢同我講話如果佢地囉左既.

一定會俾番我.....

我當時係到唸.你識左佢地幾耐呀!~.

信佢地都唔信我.......我真係好唔開心.好想喊囉....

之後問番林志恆.佢都記得我有俾過佢呀~~

但我真係好唔開心呀~~我最重視既人都唔信我.....

之後.我就同LUEN.呂家皓一齊搭車走啦....

 


今日.我係頌安等LUEN.

 

小息同去左搵PS讀野....

之後再上去同LISS傾計...

放學同史史一齊搭車走啦!!!!



2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


我真的錯了嗎 鬱悶 分類: 未分類

今日.起身就開始睇惡魔在身邊.

睇到大約12點.就冇睇啦......

之後就開電腦睇luen既日記,

唔知道佢日記打既係邊個,感覺上好似講緊我咁,

感覺好難受,問ping ping佢又話唔知,

之後,就同表姐.呀姨一齊飲茶.

2點幾就同表姐去買野,3點幾表姐就同我一齊返屋企,

返到屋企後同表姐出左mk行啦.....

行到8點幾就搭車返屋企啦,

差唔多11點打俾啊tin,原來佢都出左mk嫁,不過唔同路咋,

之後同佢傾左一陣,打埋日記就訓啦......



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


好佟呀∼∼ 分類: 未分類

琴日.本來係去恆安做義工既.

點知my mother唔俾我去.

之後我呀姨黎左我屋企.

傾左一陣之後,呀姨就要走啦...

當我同佢講bey bey之際.

佢就叫我同佢一齊走啦.

就係咁.我就跟左佢黎啦.........

天氣好佟呀..我又傷風喎..唉∼

8點幾.就同呀成傾msn.

玩左一陣之後就冇玩啦.

之後我就打比佢同佢傾計,

傾完之後就同呀天傾.

之後我再打比luen

天氣咁佟.佢仲出去玩咁耐.都唔知佢會唔會傷風呀∼∼

之後再同呀天傾多一陣.就訓啦∼∼

今日.好早就起左身.次次係到都係我最早起身既...

3點幾同呀姨一齊落去買野.

我終於打左我心中想講既啦.

打完之後就同呀天傾電話.

 

我不再愛培誠.只喜歡 TN



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


最關心的人一個一個咁離去我 不安 分類: 未分類

今日.我同一齊番學校.之後見到伍虹苹燕燕.

佢地都用一個好唔鍾意個眼神望住我地,

之後,我同就去左搵張sir影相.

跟住我地就番番去練集誦啦.

大約10點左右,我地就落左禮堂等啦.

今次又係我地最後一組表演.

約12點就放啦.............

之後我地就要上番1樓聽MISS講野啦.

食完野之後.我同就上去搵PS仲有JC影相啦,

之後再同3位MISS同埋范SIR影.

影完之後.我就走啦~~

走果陣.見到伍虹苹果D人.

本來可以好FD.唔知點解可以孌得咁快,

番到黎打比LUEN,佢又係咁.

佢都唔再想講D野比我知啦.......

我自問冇得罪過佢地呀.冇野對佢地唔住.

唔通真係冇一個人可以真心真意咁對我咩,\

我當初覺得LUEN LUEN係,但冇啦.

已經冇左當初果種友誼啦∼∼

冇左啦∼∼∼∼



2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


無奈地等待 分類: 未分類

今日,要早D番學校做回收.仲有幾個from one係到.

之後小息就同luen,wing,傑傑.培誠仲有得得一齊打波.

食完飯就放學啦.不過我地要練集誦.

之後,miss話我地係第一隊出場,

點知係最後一隊.搞到我地等左咁耐.超悶呀~~

我同去左3樓搵張sir,但佢唔係到.

之後我地就同JC一齊傾計.佢過係MUSIC DAY果日.

會同PS一齊合唱.我地仲叫佢地即刻唱呀.

我地仲問左JC囉MSN.但PS就唔俾我地.

5點我同一齊走啦~~

                                                             我因為LUEN而放棄敏,

                                                             對吾住呀,

                                                             有D野真係要用時間去睇清楚,\