| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
最憎人屈我嫁啦~~  |
分類: 未分類 |

琴日.LURCH.我同敏係一樓傾緊計.
之後小小同美珊黎搵我,話安仔搵我....
點知,佢搵我係問佢本豬係邊喎.
我點知係邊喎.仲話要我付責.
之後LUEN同萍萍過左黎.
我就同佢地講話本豬我俾左林志恆
之後佢同我講話如果佢地囉左既.
一定會俾番我.....
我當時係到唸.你識左佢地幾耐呀!~.
信佢地都唔信我.......我真係好唔開心.好想喊囉....
之後問番林志恆.佢都記得我有俾過佢呀~~
但我真係好唔開心呀~~我最重視既人都唔信我.....
之後.我就同LUEN.呂家皓一齊搭車走啦....
今日.我係頌安等LUEN.
小息同敏去左搵PS讀野....
之後再上去同LISS傾計...
放學同史史一齊搭車走啦!!!!

|
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
我真的錯了嗎  |
分類: 未分類 |
今日.起身就開始睇惡魔在身邊.
睇到大約12點.就冇睇啦......
之後就開電腦睇luen既日記,
唔知道佢日記打既係邊個,感覺上好似講緊我咁,
感覺好難受,問ping ping佢又話唔知,
之後,就同表姐.呀姨一齊飲茶.
2點幾就同表姐去買野,3點幾表姐就同我一齊返屋企,
返到屋企後同表姐出左mk行啦.....
行到8點幾就搭車返屋企啦,
差唔多11點打俾啊tin,原來佢都出左mk嫁,不過唔同路咋,
之後同佢傾左一陣,打埋日記就訓啦...... |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 好佟呀∼∼ |
分類: 未分類 |
琴日.本來係去恆安做義工既.
點知my mother唔俾我去.
之後我呀姨黎左我屋企.
傾左一陣之後,呀姨就要走啦...
當我同佢講bey bey之際.
佢就叫我同佢一齊走啦.
就係咁.我就跟左佢黎啦.........
天氣好佟呀..我又傷風喎..唉∼
8點幾.就同呀成傾msn.
玩左一陣之後就冇玩啦.
之後我就打比佢同佢傾計,
傾完之後就同呀天傾.
之後我再打比luen.
天氣咁佟.佢仲出去玩咁耐.都唔知佢會唔會傷風呀∼∼
之後再同呀天傾多一陣.就訓啦∼∼
今日.好早就起左身.次次係到都係我最早起身既...
3點幾同呀姨一齊落去買野.
我終於打左我心中想講既啦.
打完之後就同呀天傾電話.
我不再愛培誠.只喜歡 TN |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
最關心的人一個一個咁離去我  |
分類: 未分類 |


今日.我同敏一齊番學校.之後見到伍虹苹同燕燕.
佢地都用一個好唔鍾意個眼神望住我地,
之後,我同敏就去左搵張sir影相.
跟住我地就番番去練集誦啦.
大約10點左右,我地就落左禮堂等啦.
今次又係我地最後一組表演.
約12點就放啦.............
之後我地就要上番1樓聽MISS講野啦.
食完野之後.我同敏就上去搵PS仲有JC影相啦,
之後再同3位MISS同埋范SIR影.
影完之後.我就走啦~~
走果陣.見到伍虹苹果D人.
本來可以好FD.唔知點解可以孌得咁快,
番到黎打比LUEN,佢又係咁.
佢都唔再想講D野比我知啦.......
我自問冇得罪過佢地呀.冇野對佢地唔住.
唔通真係冇一個人可以真心真意咁對我咩,\
我當初覺得LUEN LUEN係,但冇啦.
已經冇左當初果種友誼啦∼∼
冇左啦∼∼∼∼

|
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| 無奈地等待 |
分類: 未分類 |

今日,要早D番學校做回收.仲有幾個from one係到.
之後小息就同luen,wing,傑傑.培誠仲有得得一齊打波.
食完飯就放學啦.不過我地要練集誦.
之後,miss話我地係第一隊出場,
點知係最後一隊.搞到我地等左咁耐.超悶呀~~
我同敏去左3樓搵張sir,但佢唔係到.
之後我地就同JC一齊傾計.佢過係MUSIC DAY果日.
會同PS一齊合唱.我地仲叫佢地即刻唱呀.
我地仲問左JC囉MSN.但PS就唔俾我地.
5點我同敏一齊走啦~~
我因為LUEN而放棄敏,
對吾住呀,
有D野真係要用時間去睇清楚,\

|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|