2010.10.30
原本我想同你地一齊去個個 所謂的鬼屋;)
之不過.
時間唔岩..就甘無去到na.
6點幾收工 番到屋企.
我捻左好多好多野..唔知點解會有甘多負能量涌過黎.?
有一瞬間 ,想喊出黎.T-T
但都忍住 頂住 撐住.>,<
跟住9點幾出左去 筷子基BUS站等ar be......(閱讀全文)