★sharon的日記板__]★

                                   

 

sharon3126
暱稱: .[]×sharon++◆.*
性別: 女
國家: 香港
time
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


2007-02-06 分類: 未分類

 
 不是路已走到盡頭,而是該轉彎了
網絡故事:
今天在報紙上看到一篇女生寫的文章,
讓我感觸很深,
她因為初戀的失敗,一直離不開失戀的痛苦而有輕生的念頭,
在她想自殺的那一剎那,她看到了公車上有的一小段詩,
詩的內容就有這麼一句:『不是路已走到盡頭,而是該轉彎了!』
而讓她拋棄了輕生的念頭。
最後她寫說:
大二的我,被一個不速之客擾亂了平靜的生活
卻也不經意的被另一個不速之客救贖了。
生命中總有挫折,那不是盡頭,
只是在提醒你,該轉彎了。
『不是路已走到盡頭,而是該轉彎了!』
這句話其實很有意思!
當你遇到一件事,已無法解決,甚至是已經影響到你的生活、心情時,
何不停下腳步,暫時的想一想是否有轉彎的空間,
或許換種方法,換條路走事情便會簡單點。
但,通常在那一刻,我們並來不及想到這些,
只是一昧的在原地踏步、繞圈,
讓自己一直的陷在痛苦的深淵中。
生命中總有挫折,那不是盡頭,只是在提醒你:該轉彎了!
放手不代表承認失敗,
放手只是為自己再找條更美好的路走!!



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


好悶~~ 分類: 未分類

 琴日lunch個陣系學校家政室到幫手正煎堆食!..因為琴日系英文日就搞左呢個活動囉!!

我地又要講英文喔...唉....不過好好玩囉....嘻嘻!!!到左放學..我地又去家政室到煎過...好好食!!!

今日PE唔使上堂喔...兩堂都唔使上..好鬼開心囉...因為Miss要帶學生去比賽...so就唔使上堂...

上數學堂就好想訓....又講無聊野...但上中文堂好好笑囉~~因為阿sir講書唔悶囉...我地系甘笑...好開心喔!!!阿唐寶系甘講笑話...引我地笑...真係好鬼開心....



2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


考完試囉~~ 分類: 未分類

幾經辛苦...終於考完試啦...

考左兩個星期啦...日日都要溫書..唉..唔死都其啦..

今次考得好唔好...一定死!!!明天可能有得派啊...我唔想睇...一定好..嗚!!!

星期六日都系表妹屋企玩...阿媽又返左大陸喔..又唔要我返囉!!!

我好無奈囉.....刁!!本來返去有得玩...又唔可以返...好唔開心囉..

星期一又要返學囉....我想快快放假啊...有得玩喔...開心死!!!!

           好靚呀!!!