| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 26 日 星期二  |
好鬼悶呀D堂..** |
今日超攰...**極唔想起身...
第一堂KAI子明去左開會...**中文老師代課..**
係到做作業..**我冇做到..**因唔識既問題..**借COCO既抄**
嘩..*兩堂中文..**悶到死咁..**差 D 訓著...**
小息**冇野做**好快就打鐘**
科學堂**改作業**改左小小*睇唔倒佢打咩**THX 豬兜*
成堂係到傾計**條 PETER WONG* 都冇話我**正 *
唉*兩堂數學堂**最憎上既堂**係到狂抄筆記**抄小D都唔得**
手都比佢攪到就黎變**殘廢**-w-
幾經辛苦先過左兩堂數學**到左LUNCH**
午息**都係冇咩做**番到去D人話肥B放學要同個F.1直抽**
一定要去支持肥B**哈哈**
之後兩堂英文**狂傾狂玩都冇人理**
跟住我係到用本英文書玩反射**偷睇**好攪笑**
第9堂**統測英文**唔識做**勁多空左*
條MISS又係到講D廢野**係到哂我時間**
放學去左青山**之後肥B佢地都黎左**
跟住有個F.1+2E既人黎左**佢地係到直抽**
我地係到睇**打左幾分鐘就冇打**肥B好慘**塊面...**
之後同KA欣姐**PINGX2*HO LING走**
死HO LING係到勁講**笑死**之後幫老豆買野**
買完就返屋企啦..**
|
| 當 我 愛 上 豬 兜 時︰2006-09-26 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 88 | »
|