| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
去練跑.....好攰呀..... |
今日鍾子又冇番..........
超正......哈哈......
上左*嚴江淑敏*堂......講野超爆大聲.....
放學同WISS去跑步......好都F.1呀.......
超憎果3條F.1女.......超串嘴+樣衰...
跑到超爆攰.......唉.....依家DF.1好樣衰呀.....
跑到6點.......同WISS去買野飲.......
之後同MISS LEUNG一齊搭地鐵..........
之後就番屋企啦.....
|
| 當 我 愛 上 豬 兜 時︰2006-09-12 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 88 | »
|