今日同左好多人去左BBQ~有景,,珊,,彤,,稀,,嘉,,魚,,占,,重有我地既主角--霍KA怡.
SO HAPPY,重去左沙灘玩]用左$25BUY左個橙,,勁好玩[仁係我6:00PM就走左啦啦#
我有D唔今心就係....食得好小野,,算啦.....[呢D就係我地去沙灘個D相啦!!]
p.s.
刊登時間︰2006-10-31 07:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]