今日,爸媽佢狂打俾我,我頂唔住啦.所以就係到好冇禮貌,聽說,食甜野可以令人感到快樂-0-,所以我早了一個站下車,我買了5個朱古力味的x,一口氣把它們食掉\口/,,,,,,個然,,心情平靜了,因為我滿腦子都鼻那種味道卡住了-0-什麼我都記不起...好飽,好飽-0-...但係,到左晚上,><原來以經慢慢~慢慢冇野.............好後悔.~~~~~~~~~~~~~~我食左咁多野,為咩呀...為咩呀!!
刊登時間︰2007-06-19 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]