年初三~今日有人上屋企拜年,,個小朋友同我相差太遠,,所以好悶!!
年初二~去牙婆屋企拜年,,
跟住打街機wif表哥表姐(第一次),,,玩太鼓呀!!^^
年初一~去牙嬤屋企拜年,,跟住去沙田行街!!
我終於都買左個新銀包了!!牙爸牙媽送嫁,,haha唔洗我俾^^
年三十晚~響Crystal屋企度過,,,響佢屋企食鵝肝、神戶牛柳....超正呀!!^^仲響佢屋企倒埋數tim!!
haha^^成1點幾先返屋企....