24/2家長日...派左成績表>.<嚇死我....T_T唉!~
我全級得74炸>.<
25/2~~放假^^
朝早choir...跟住去左Mee屋企,,,陪佢一齊食lunch
2點幾去全灣meet Jody+.........
3點9睇戲^^--"L"
5點幾睇完,,,OK恐怖囉,,D人塊面爆血死=.=,,,
一有呢D場面,,我塊面都係在鴨仔肩度,,,哈哈~
睇完戲番屋企lo....