sharon_v3v
暱稱: 桃儿β゜
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉,唔見左電話';!!
番學了a.a
不要問,.,.只要信喔-]...
就快番學啦>3<
生日丫^3^'' 好開針...
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 133
今日人氣: 0
累積人氣: 2119
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 21 日  星期一   寒冷


對唔住丫,, 傷心 分類: 未分類

嗚~今日本身好開心嫁..

上5堂就放lunch...去聽果個''鈐木雅明&巴嚇古樂團xd

不過係彩排囉-3-都唔知比10$去睇有咩用!?

仲要過海囉;;睇到我勁q眼訓{!}

f.4勁多e d野睇-0-

我同;;華華坐...下面就係牙寶;同牙斯個d...

坐旅遊巴去個陣不知幾high..聽歌聽到傻左;xp

前面個幾個男仔係f.5既..中間果個係到食緊糖{!}

佢無啦啦望左我1眼..就話請我食糖^3^''

勁正...我愛糖糖耶''

最愛糖糖,,糖在你身旁{!}

哈-]''完全代表我異性緣好,,卡卡 {又讚自己}

聽完要自己搭車番去...同左牙斯搭mtr.

因為佢要番旺角,,自己1個-0-''

撞到''王晴朗,,叫佢陪我...

點知搭搭下又彈左個''死人夏皓軒''出黎,,

頂;勁唔想見到佢..又係到煩我{!}

打左比;;某某..唔小心講錯野..

激嬲左佢..點知都冇嬲過我{!}

佢係到玩-3-''

2011 年 2 月 11 日  星期五   清涼


無聊xd' 愉快 分類: 未分類

今日喉嚨痛囉-]''飲左d水好左好多啦xd

9點幾都未食飯,,肚餓死啦><

今日總共甩左2次xx...

好唔舒服囉><,,超尷尬{!}

仲比牙斯;;笑我tim~好樣衰囉...

諗住今日打去m記請假...打左比經理.

又話要我番10點到12點-3-''搞錯,,

人地12點30要番去演出嫁嘛...阻q住我{!}

miss話左1定要食野先,,唔係去到個到又冇野食xd

好彩茵茵''豬話買比我姐...唔係都唔知點算!?

諗住有得早d訓a_a''又比佢搞到咁早起身...頂!

果個死人謝sir又話要留堂..我彩佢都傻啦-,-''

d maths咁鬼難做,,最憎maths啦TvT

就快到情人節出糧啦{!}勁開針,,嘰嘰>3^

有錢錢買野...

遲d都係戴con番學...近視深喔-]''







2011 年 2 月 10 日  星期四   清涼


今日我地第1次見丫>3<'' 滿足 分類: 未分類

今日焦早又要番去練歌啦-]''唱到死死下咁-3-

跟住番屋企冇野做,,未換衫就係張床到訓著左-v-

起身上fb..都未見你上@@''好想你快d上丫..>3<

等到你上左,,我都仲知你嬲緊我{!}嗌你你都唔應我...

好擔心唷-]''

哈~通常都係哄你1陣..你就會理番我{!}

我都知係我亂咁講野,,冇諗你感受,,

跟住同你傾傾下..你又話要出1出去..

我個陣勁悶囉-]''屋企又冇人..

係咁話悶...

跟左你出去交收...睇見你個傻樣就笑,,卡卡~

不過好惡牙你a_a

傻傻地咁跟住你..都唔知做咩0,0

不過有d無聊..搞到我唔知講咩好-,-




2011 年 1 月 15 日  星期六   寒冷


°o用愛換最傷的教訓`;'妄想走近| |![ 呆滯 分類: 未分類

唉,,,

點會搞成咁嫁!?普通既1句野就可以搞到咁大件事''

e幾晚都係到諗諗諗,,諗到好多野丫...

我知唔係''佢''唔中意我痴纏''咁簡單{!}

仲包含好多野...e個只係佢性格上唔中意姐...

自己中意既人咁樣傷害自己{!}''又點會唔傷心{!}

但係佢都唔應該咁傷害我囉xd

我番工唔話比你知我做m記!?係唔想係德田撞到咁多熟人姐...

你就話我去做''援交''{!}有冇搞錯丫..

你咁樣同自己條女講-]''

你知唔知個日我搵你,,我聽到你電話好開心...

點知去到你d fd到..你d fd仲要話..''乜唔係分左手咩!?''

個陣我真係即刻黑哂口面...唔通你肯比我搵你就係為左玩我??

仲要係咁多人面前令到我傷心...你知唔知好難受嫁!?

我係禁忍住眼淚{!}話比自己知..你唔可以喊嫁!你1定要忍住...

但係我都係忍唔住,,用手摭住唔好比你地見到...

我個陣喊到隻手都濕哂...都冇人知{!}不過唔緊要丫..我就係想佢地唔理我{!}

 個陣你係咁望住我..1個好可憐我咁既樣...

仲以為你見到我咁樣..所以心軟{!}點知同你講句野..你就發我脾氣{!}

好心你就唔好咁自我中心啦-]''又大男人喎!!

景竣好心送我番屋企...又話叫佢同我扑埋...

叫佢幫我打去問係米想分手....勁絕咁答''係''仲要即刻cut線,,,真係好傷心..

我真係忍受唔到你咁樣囉...雖然係我提出分手...但係係你唔要我先嫁..

我知寶寶''係因為feel到我有自私既性格..先會仲對我有野...

佢可能係因為了解我先會離開我{!}

我係到諗..原來係我傷害左佢..

睇黎我真係要改啦,,,



2011 年 1 月 8 日  星期六   晴天


唉..點算丫><? 鬱悶 分類: 未分類

今日冇乜野做,,

茵茵''拉左我去見工...見左大家樂and M記{!}

跟住m記請左我地0,0大家樂就唔知,,,

我都冇諗過要去做嫁xd但係fd叫做米做囉,,

又有錢用bor-]''都幾好丫

正係番星期6日...都夠哂啦..

同寶寶''個d好番lu~佢地竟然會無啦啦係fb到同我傾...

不過同fd嗌交e d野,,只要一方讓步就得'''

宜家做野又有錢,,番學食lunch又唔洗咁貴{!}幾好^3^''

好掛住老公丫,,今個星期都冇見過佢...

今日打比佢,,又唱緊k...又話通頂冇訓過,,要訓教{!}

唉,,都唔明佢個心諗咩!?成日打比佢就話遲d打比我,,

點知又係冇打到-3-''都唔知係米對我淡左!?

唔想搵我米出聲囉,,唔想同我1齊米出聲囉-]''

成晚咁多時間,,唔信打個sms同電話都咁難囉...冇心就冇心啦{!}

{唔好話驚嘈醒我{!}藉口...}

send sms比佢,,傾傾下又唔知去左邊,,

1句''我唔得閒..''都唔講...冇交代= =!

成日掛住出去玩,,唔洗理老婆啦,,,><

好唔開心囉,,''牙生!?究竟你想點嫁??我唔搵你你就唔搵我?

唔通你真係1 d都唔掛我@@?

我怕我頂唔順你咁樣...會.....唔要你=,=!