| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
對唔住丫,,  |
分類: 未分類 |
嗚~今日本身好開心嫁..
上5堂就放lunch...去聽果個''鈐木雅明&巴嚇古樂團xd
不過係彩排囉-3-都唔知比10$去睇有咩用!?
仲要過海囉;;睇到我勁q眼訓{!}
f.4勁多e d野睇-0-
我同;;華華坐...下面就係牙寶;同牙斯個d...
坐旅遊巴去個陣不知幾high..聽歌聽到傻左;xp
前面個幾個男仔係f.5既..中間果個係到食緊糖{!}
佢無啦啦望左我1眼..就話請我食糖^3^''
勁正...我愛糖糖耶''
最愛糖糖,,糖在你身旁{!}
哈-]''完全代表我異性緣好,,卡卡 {又讚自己}
聽完要自己搭車番去...同左牙斯搭mtr.
因為佢要番旺角,,自己1個-0-''
撞到''王晴朗,,叫佢陪我...
點知搭搭下又彈左個''死人夏皓軒''出黎,,
頂;勁唔想見到佢..又係到煩我{!}
打左比;;某某..唔小心講錯野..
激嬲左佢..點知都冇嬲過我{!}
佢係到玩-3-''
|
無聊xd'  |
分類: 未分類 |
今日喉嚨痛囉-]''飲左d水好左好多啦xd
9點幾都未食飯,,肚餓死啦><
今日總共甩左2次xx...
好唔舒服囉><,,超尷尬{!}
仲比牙斯;;笑我tim~好樣衰囉...
諗住今日打去m記請假...打左比經理.
又話要我番10點到12點-3-''搞錯,,
人地12點30要番去演出嫁嘛...阻q住我{!}
miss話左1定要食野先,,唔係去到個到又冇野食xd
好彩茵茵''豬話買比我姐...唔係都唔知點算!?
諗住有得早d訓a_a''又比佢搞到咁早起身...頂!
果個死人謝sir又話要留堂..我彩佢都傻啦-,-''
d maths咁鬼難做,,最憎maths啦TvT
就快到情人節出糧啦{!}勁開針,,嘰嘰>3^
有錢錢買野...
遲d都係戴con番學...近視深喔-]''
|
今日我地第1次見丫>3<''  |
分類: 未分類 |
今日焦早又要番去練歌啦-]''唱到死死下咁-3-
跟住番屋企冇野做,,未換衫就係張床到訓著左-v-
起身上fb..都未見你上@@''好想你快d上丫..>3<
等到你上左,,我都仲知你嬲緊我{!}嗌你你都唔應我...
好擔心唷-]''
哈~通常都係哄你1陣..你就會理番我{!}
我都知係我亂咁講野,,冇諗你感受,,
跟住同你傾傾下..你又話要出1出去..
我個陣勁悶囉-]''屋企又冇人..
係咁話悶...
跟左你出去交收...睇見你個傻樣就笑,,卡卡~
不過好惡牙你a_a
傻傻地咁跟住你..都唔知做咩0,0
不過有d無聊..搞到我唔知講咩好-,-
|

°o用愛換最傷的教訓`;'妄想走近| | |
分類: 未分類 |
唉,,,
點會搞成咁嫁!?普通既1句野就可以搞到咁大件事''
e幾晚都係到諗諗諗,,諗到好多野丫...
我知唔係''佢''唔中意我痴纏''咁簡單{!}
仲包含好多野...e個只係佢性格上唔中意姐...
自己中意既人咁樣傷害自己{!}''又點會唔傷心{!}
但係佢都唔應該咁傷害我囉xd
我番工唔話比你知我做m記!?係唔想係德田撞到咁多熟人姐...
你就話我去做''援交''{!}有冇搞錯丫..
你咁樣同自己條女講-]''
你知唔知個日我搵你,,我聽到你電話好開心...
點知去到你d fd到..你d fd仲要話..''乜唔係分左手咩!?''
個陣我真係即刻黑哂口面...唔通你肯比我搵你就係為左玩我??
仲要係咁多人面前令到我傷心...你知唔知好難受嫁!?
我係禁忍住眼淚{!}話比自己知..你唔可以喊嫁!你1定要忍住...
但係我都係忍唔住,,用手摭住唔好比你地見到...
我個陣喊到隻手都濕哂...都冇人知{!}不過唔緊要丫..我就係想佢地唔理我{!}
個陣你係咁望住我..1個好可憐我咁既樣...
仲以為你見到我咁樣..所以心軟{!}點知同你講句野..你就發我脾氣{!}
好心你就唔好咁自我中心啦-]''又大男人喎!!
景竣好心送我番屋企...又話叫佢同我扑埋...
叫佢幫我打去問係米想分手....勁絕咁答''係''仲要即刻cut線,,,真係好傷心..
我真係忍受唔到你咁樣囉...雖然係我提出分手...但係係你唔要我先嫁..
我知寶寶''係因為feel到我有自私既性格..先會仲對我有野...
佢可能係因為了解我先會離開我{!}
我係到諗..原來係我傷害左佢..
睇黎我真係要改啦,,,
|
2011 年 1 月 8 日 星期六  |
唉..點算丫><?  |
分類: 未分類 |
今日冇乜野做,,
茵茵''拉左我去見工...見左大家樂and M記{!}
跟住m記請左我地0,0大家樂就唔知,,,
我都冇諗過要去做嫁xd但係fd叫做米做囉,,
又有錢用bor-]''都幾好丫
正係番星期6日...都夠哂啦..
同寶寶''個d好番lu~佢地竟然會無啦啦係fb到同我傾...
不過同fd嗌交e d野,,只要一方讓步就得'''
宜家做野又有錢,,番學食lunch又唔洗咁貴{!}幾好^3^''
好掛住老公丫,,今個星期都冇見過佢...
今日打比佢,,又唱緊k...又話通頂冇訓過,,要訓教{!}
唉,,都唔明佢個心諗咩!?成日打比佢就話遲d打比我,,
點知又係冇打到-3-''都唔知係米對我淡左!?
唔想搵我米出聲囉,,唔想同我1齊米出聲囉-]''
成晚咁多時間,,唔信打個sms同電話都咁難囉...冇心就冇心啦{!}
{唔好話驚嘈醒我{!}藉口...}
send sms比佢,,傾傾下又唔知去左邊,,
1句''我唔得閒..''都唔講...冇交代= =!
成日掛住出去玩,,唔洗理老婆啦,,,><
好唔開心囉,,''牙生!?究竟你想點嫁??我唔搵你你就唔搵我?
唔通你真係1 d都唔掛我@@?
我怕我頂唔順你咁樣...會.....唔要你=,=!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|