今日可以話最遲一日番學既日子牙..哈哈
琴日由於唔記得左拎西史張野,,,搵左牙肥幫我拎^^thx
不過最衰都係有人借左我本西史唔記得比番我=3=!!!!
如果唔係我都唔駛遲交><
今日miss鐘有番學,不過出左去帶隊,,
上少堂!嘻!
pe堂,跑左五個圈....
個個圈都行^^"
跟住上左去睇人娟血,,
好嘔心牙... 個個好似死屍咁訓晒係d床到
跟住英文,,, 默書..
哈..又唔識lu..出左二個字貓'''
不過都唔合格"
小息...
串畢燃光.. 叫佢eat shit啦.. 明明佢唔岩先既!!
之後比人打(講笑)
同stella玩.. 玩到趺落地下.. 成個博頭好痛=''=
中文杜竹林代課.. 嘈佢都唔話..
之後數測... 我又唔識喇><!!!
盧sir拎左份野黎睇..狂"唉"
跟住佢係黑板畫畫.. 我狂啤佢..
佢仲串我話佢畫得唔令咩=''=!!!
佢的確畫得好樣衰...
放學... 搭車車..
上車果時比人踩住左對鞋...
甩鞋='''=!!
跟住成班又玩埋d變態野..
牙晴你睇唔到kai欣炸...
條庫白色架!!哈...
其他男仔個個都睇唔順眼..哈
跟住落車...
jason中招,,..雀屎..嘔心的...
哈.......
分類: 未分類 |