補:
琴日我淨係記得校長黎食飯//
我呢d為校好既梗係要反映下d野啦..
我同牙校長講..話上次比人捉學生鞋既事(仲係好唔鋸'')
佢話無訓導繼續追我就當咩事都無喎!!
叫佢食shit啦!!!
你話canel左佢就話姐...
=''=
,,,,,,,,,,,,,,,,
今日..
破左記錄無罰抄喇兩日喇'''
數學...
又問書...
好彩我識姐'''
電腦測驗..
超難...
而且都唔知今日有測驗..
比得果15分鐘..溫屎牙!
IS..
紙巾同芝玩...
玩到反鄧...
芝仲喊...唉''
佢堂堂都比人罰出去''
跟住之後豬儒無啦啦喊...
聽聞比仔激?!'''
DS...
成堂都無麥做過野...
淨係比MISS叫我收聲..叫左二次=''=
唉'''
分類: 未分類 |