今日一落街就落雨囉...
把遮比我整爛左..哈~
跟住去左香港仔同mm食早餐
番到學校食到我地倆個都肚痛=''=
epa..
我依家愈黎愈唔鋸性陳果個mis屎囉
郁d就留堂罰企...
佢收啦佢..
佢都夠歲數退休啦...
點解唔早d退休,咁咪5駛對住我地呢班馬嬲囉
英文堂.. dict
又係5識,.紙巾仲成頁空左牙’’’
食飯果時,, 四丁友又拖時間...
點知過晒鐘..
出到走廊先丟’’
跟住其他堂唔記得晒喇
”"”""””"”""””"”""””"”""””"”""””"”""””"”""”
嚴重警告
我講多次版規喇!
無名者留言一律不覆
粗口.(粗糙語言)鬧人.一律言語一概不回
*得罰我者不得好死,
講粗口者一律保留追究責任
”"”""””"”""””"”""””"”""””"”""””"”""””"”""”
分類: 未分類 |