今日係今個學期既第一日,
我係全班第一個入班既同學仔,
YEAH!!! - . -
跟著,
知到MISS WONG 係班主任之後,
跟著嗰幾個鍾就好無奈,
冇咩野講,
唯一最好笑既,
就係ZITA今次在LEE個月都係同DENNIS坐,
佢地真係天生一對,
.........................
過多幾個鍾之後,
到放學既時候,
我同STELLA佢地去咗香港仔嗰到,
但係,
我都係只係白行一趟,
最後,
我都係冇D咩好做,
鬼得個行字,
唉.................