呢倆日都神秘失蹤..
去左澳門... 晨早流流起身...
去到港澳碼頭等我阿姨同阿婆..
架船就十一點三開.,... 佢地搭三先黎... 入唔切=''=
等過第二架囉..''''
搭左成個鐘去.. 去到果邊搵酒店車.. 點知我地等左半個鐘都無車..
原來我地眼大睇過龍,.. 走左幾班車..
跟住就成日都'食食食'...
又朝食到晚// 第一日去左間超有名..不過超貴既高級餐廳食..
(如果唔係細姨係到.. 都唔會食咁貴=''=)
佢果度幾有趣架..一入到去就有個牌寫住..
冇冷氣.冇茄汁.冇嬰兒椅.不過我們有食物和飲料..
都幾得意..跟住又有好多唔同國家既銀子釘左係個blackboard到..
佢果度應該係葡菜.. (我唔識分架=''=)
食完之後又搵其他地方食.. 我都唔記得左食左幾多餐喇=''=
到十點幾..姨丈走先.. 夜晚番到酒店..
我阿姨話喎.. 入到我間房就開始唔舒服...(其實唔關我間房事)
佢可能沖完涼就入我間房.. 而我間房冷氣超凍..成個冰箱咁..
跟住佢凍親.. 病左=''=
到第二朝就買早票番hk先..
跟住我地又去左食翅..又去左食豬扖包..又去左食面..
跟住係時候要買手信;.. 去完咀香園買手信.;
之後又去鉅記買.. 我阿媽超搞笑.. 拎住咀香園D野.. 係鉅記試食..
之後買左好多杏仁餅果D難食的東西=''=
就番香港喇..
今次影左好少相.. 除左大三巴.之外.. 都無特別相喇\~
不過我仍然繼續擺DISNEY D 相='''=

高非牙...
街頭表演..

美國小城大街..

煙花
分類: 未分類 |