sharonlong : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
` ___ 從前淚水 也慣淡然面對 |"]|
/\/*陳白沙@2D*__-*
我 的 資 料

暱稱: 牙 朗 *|"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
6*9
6*6
6*5
6*2
6*1
日 誌 分 類
全部 (307)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 307
留言總數: 329
今日人氣: 5
累積人氣: 15006
RSS Feed
2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天
番左小學∼

咦...

頭先打左d日記比我阿媽搞破晒牙><

今日番左小學..

去左7-11同芝芝會合..

點知大英婷同我一架小巴..

所以跟埋黎..

跟住同佢、芝芝、polly、小雲去買禮物比周老師..

跟住番小學喇..

去左..

門口有幾個on9仔..

係到玩...

玩到打晒交咁..

區陽簡直痴線架..

除左件3.. 淨係件底3..

直一死變態佬..

跟住李+俊同梁+俊去教訓佢=.=

跟住我同芝芝,tiffany、陳仲汶上左三樓搵周生..

班男既...同阿如小雲無跟上黎...

跟住好似比校工踢左出門口.

跟住又比佢入番黎=.=

於是落左操場...

我地班女仔就傾計..

班男既就同周生傾計...

班男既呃左周生100蚊..

去左m記買野食..

(個100蚊係周生話請我地班人食既)

點知班男既食晒咁制..

芝芝超嬲..

當場係m記發脾氣鬧人

成場人望住晒..

果個梁+俊又係架..

把口鬼咁臭.

搞到成班女仔鬼咁嬲...

跟住佢地嘔番果40蚊比芝芝..

跟住成班買雪糕食=.=

買完...

小雲就屋企有事番屋企先....

polly又話要番屋企

得番我同芝芝、肥婆汶...

去左黃竹坑..

打千秋...

d細路玩晒d千秋..

搞到我同芝芝等左好耐...

芝芝玩果時...

拎左部手提影唔知d咩..

跟住落千秋果時...

成個趺左落地下..

打左幾個關斗..””””

唉∼∼

跟住等97a番利東果時..

又見到暴龍豬、郭子好同yennis游完水...

佢地黑左好多..

跟住傾左陣計...

我又見到姜+論係前面..

好恐怖..’”

跟住去到東邨..

叫左阿力黎見我個fd...

之後番左小學..

上左301a...

果時係三樓超多6a..

仲見到noddie...

去左301..

周生同陳朗庭、譚俊豪訓話..

咁我就係果邊...發夢∼

跟住周生傾完計..(佢比左佢中山屋企地址比我牙><)

其間我落左操場...

見到abi...

一見到我就攬住我=.=

好痛..’””

唉..

跟住陪芝芝去7-11..

陪佢買完野食就番屋企lu..

今日真係好開心..

見番小學d fd..

連嘉希嘉怡都黎埋..

真係好耐無見過佢喇我><!!

星期一又番過小學∼

卡><!!!!

而且我覺得班同學仔..

過左一年..

變左好多..

有d7左..

有d靚女左..

有d變壞左..

不過無人變乖左””””

唉∼∼∼

都鐘意番小學多過中學姐”∼

 

聽日八點幾鐘要番到去聖伯多祿幫手"""

唉""""聽日又要好早起身喇><


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 307 | »