今日一起身..又睇錯鐘(今個月都唔知睇錯幾多次鐘)
打開電視.睇到原來已經係7:04分"!
大獲"@#*!!
涼都唔沖.刷完牙洗完面嗱嗱臨出門口..
落都去又見到晴晴同BRA.
佢地本身約左吳慧琪"
不過唔知吳慧琪佢係放佢地飛機定係遲到!
佢地等左佢好耐都未黎.
跟住一齊搭船去香港仔.搵埋ELKE"
佢地3個拎住2個古箏同個琵琶.同街走.
之後仲搭左三十幾蚊的士.
拎左咁多野搭的士.都頗為辛苦*
我地番到去好似已經搭八.好彩未遲到.不過我地班都仲有人遲到;
果個又係STELLA"*真係無佢乎"
數學堂.又係發夢.不過愈睇愈靚仔.卡*!
IS堂.我地成班又係到嘈.激親肥田
搞到唔少人都罰企! BRA仲比佢調左去後面坐.
其間.肥田鬧緊人果時.個個都靜晒.不過山姐講左句野
'唔好再嘈啦.教書啦'(意思差唔多啦,.因為我都唔係好記得^^")
跟住激親肥田.搵班長帶左佢落208"唉.山姐真係多口"!*
到中史.我地第一組出去口頭報告. 非常失敗!!!
完全無準備過."'
到音樂堂.今日到我同阿如出去考試.
不過我同阿如一次都無夾過.所以死左"*
仲彈左亂七八糟添~
到中文堂!
成堂我都好靜.無講過野!
落左堂之後.佢竟然記得寫左封家長信比我"!
跟住佢又訓話!
'你本性唔錯架.不過你上堂時講埋D無聊既野.開玩笑都唔應該上堂講架..等同老師我唔會上堂同你傾埋D無聊野咁解"
'我都唔想你自己一個人坐.我都想你有郡體生活!不過你控制到你自己!我都會調番你同人坐既!""""""""'
我真係頂佢牙!><
咁話我!!!講野都有錯!!下下針對住我!!又唔見陳智衡成日上堂嘈!!又唔見佢比家長信佢
!!!@#%*!!!!!黑人憎到佢!!
放左學.同晴晴,BRA搭車放學.玩左陣電腦.煲左陣電話粥.就訓左教LU~
↓田田&張婉珊!!

↓miss tam tam 音樂老師~ 我覺得佢好靚女下架!!

(有機會既.我試下擺晒教我地老師既相post上黎~)
分類: 未分類 |