ブログパーツ『SkyClock』:http://flash-scope.com/ 運氣占卜;)
殭屍*日記本
大家好~!我將會在這裡寫下我很多的經歷
sharonprince
暱稱: 殭屍朗
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
軒軒的一點一滴.落在我...
4月26日**
4月24日*
4月17日*
4月16日*
文章分類
全部 (14)
日常普通日記 (12)
生活特別日記 (1)
校園特別日記 (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 973
2009 年 4 月 4 日  星期六   清涼


4月4日* 鬱悶 分類: 日常普通日記

戀~14日

琴晚同表姐商量好聽日點去同睇戲同行街,

點知今日N打黎同我傾計個陣,

佢話聽日要去拜山...真係可惡丫~!>__________<

等我仲諗定我地有D咩行程,

結果都係得個桔...-_________-

我真係好想睇個套流浪漢世界盃喔...

但如果唔係同N一齊去睇,咁不過唔好睇算啦!

我寧願係網上度睇番算啦!@@

真係好可惜喔...難得我聽日可以出到咁遠街,

點知佢又唔得閒,點解我地兩個D時間永遠都唔MATCH嫁??>__________<

今日佢要補習..所以佢靜係打左個電話黎同我傾左一陣計,

本身老豆問我今日出唔出去行下,

但我就話聽日都有得出,今日唔出啦!

結果就係屋企悶死啦!-_________-本身媽咪係話我成個EASTER都要留係屋企溫書,

唔準去旅行,而老豆都話佢冇錢,所以唔會番大陸,

但今朝佢地竟然話想番大陸喎...不過E+又輪到我唔想番LU,

人地已經PLAN定好每日溫一科,唔使咁趕嫁啦嘛,

但佢係E個時候又話要去旅行,仲要去足4日,

而且佢地又話冇錢,即係上到得個坐字姐...

咁上黎做咩喎??@@你話有錢,可以俾我換左部電話就話姐,

咁到時我落到黎辛苦D,每日溫3科都冇所謂啦!

但佢地冇錢,佢地又話上去都唔知做乜,

就咁上一上去,車錢就要千幾蚊啦!唔抵LO...

不過諗下諗下,又有D想上去,話唔定到時就自然會有錢俾我換電話呢,

而且如果到時我真係唔上去,我要入去姑媽度住住先嫁,

到時咪仲悶...咩MUND都冇晒啦!>__________<

唉..都係到時先算啦!究竟聽日去唔去睇戲好喔??

但我又真係好想睇喎...但又唔想SIN錢...>___________<

自創的60問 愉快 分類: 未分類

--關於自己

1.你叫咩花名??

2.你今年幾多歲??

3.你係咩星座??

4.你幾高??

5.你最中意咩色??

6.平時中意做D??

 

(以下既要拍過拖先好答)

--關於愛情(如果你E+係冇男/女朋友,你以上一位作答)

7.E+有冇男/女朋友??

8.你同你E+既男/女朋友一齊左幾耐??

9.你拍過幾多次拖??

10.你初戀係你幾多歲發生左??

11.你初吻係你幾多歲冇左??

12.E+/女朋友幾多歲??

13.你覺得你E+既男/女朋友定係以前個個好D??

14.你同你男/女朋友第一次KISS係幾時??

15.你覺得你自己有幾多%中意佢??

16.你地中意點拖??(十字緊扣/普通咁拖)

17.你較珍惜今次既戀定係初戀??

18.E+想同你男/女朋友講D乜野??

19.佢係點樣同你示愛嫁??

20.你覺得你E+幸唔幸福??

21.你男/女朋友戴唔戴眼鏡??

22.如果俾你再選多次,你會選初戀情人定係E+E??

23.你覺得佢對你好唔好??

24.你地相隔幾遠??(同級/唔同班/唔同級/唔同學校)

25.你有冇信心佢唔會中意第個??

26.你覺得佢令唔令仔/??

27.你地係點樣開始嫁??(詳細D)

28.係邊個愛先的呢??

29.你地係點樣識嫁??

30.KISS,拖手,,多數係邊個主動??

31.去完街,佢會唔會送埋你番屋企??有冇GOODBYE KISS??

32.你點解會中意佢既??

33.你清唔清楚佢有冇拍過拖??咁佢拍過未??

34.你地高度上相差幾遠??

35.E+想唔想同佢分手??

36.幾耐唔見,就會掛住佢??

37.你多數點樣叫佢的呢??(全名...??)

38.你去過佢屋企未??佢去過你屋企未??

39平時同佢出街中意去度多??

40.你覺得佢好唔好??

41.佢有D咩好,D咩唔好??

42.你驚唔驚好快就會同佢分手??

43.你有冇曾經懷疑過佢唔係真心中意你??

44.你暗戀左佢耐先至係埋一齊??

45.上一次分手既原因係乜??

46.E+仲有冇掛住佢??想唔想同佢復合??

47.你有冇試過同時擁有一個或以上既男/女朋友??

48.你覺得愛一個人需唔需要理由??

49.試過幾多人追你??(老實答,唔需要介意,計埋男/女朋友)

50.幾耐傾一次電話??

 

(以下係俾未拍過拖而有心上人既人答)

51.E+有冇中意既人??

52.佢知唔知你中意佢??

53.你有冇同佢表白??

53.你同佢既關係係點??

54.你知道佢幾多野??(MSN/電話...)

55.你自己有幾多%意佢??

56.有冇中意既人??係唔係你??

57.佢多唔多人中意佢??

58.你平時會係邊度見得佢最多??

59.你想同佢維持邊一種關係??

60.你點樣識佢嫁??



(以下係我自己答既60問)

--關於自己

1.你叫咩花名?? 殭屍朗=]

2.你今年幾多歲?? ~14

3.你係咩星座?金牛座

4.你幾高?? ~158cm

5.你最中意咩色? ~黑色

6.平時中意做D?? ~blog,睇棒棒堂既野,同男朋友出街

 

(以下既要拍過拖先好答)

--關於愛情(如果你E+係冇男/女朋友,你以上一位作答)

7.E+有冇男/女朋友?? ~

8.你同你E+既男/女朋友一齊左幾耐??岩岩好兩個禮拜-_______-

9.你拍過幾多次拖?? ~計埋今..兩次LU

10.你初戀係你幾多歲發生左?? ~13歲個陣

11.你初吻係你幾多歲冇左?? ~14歲個陣

12.E+/女朋友幾多歲?? ~15

13.你覺得你E+既男/女朋友定係以前個個好D?? ~E+個個好D

14.你同你男/女朋友第一次KISS係幾時?? ~3月26日

15.你覺得你自己有幾多%意佢?? ~85%

16.你地中意點拖??(十字緊扣/普通咁拖) ~多數係十字緊扣

17.你較珍惜今次既戀定係初戀?? ~今次的

18.E+想同你男/女朋友講D乜野~”我愛你!”

19.佢係點樣同你示愛嫁??係拍左好耐,先同我示愛的…”我中意你,可唔可以做我女朋友??”

20.你覺得你E+幸唔幸福?? ~好幸福…^________^

21.你男/女朋友戴唔戴眼鏡?? ~戴的

22.如果俾你再選多次,你會選初戀情人定係E+E?? ~就算俾我簡幾多次,我都會簡番E+E

23.你覺得佢對你好唔好?? ~我覺得幾已經好好啦!

24.你地相隔幾遠??(同級/唔同班/唔同級/唔同學校) ~唔同級.唔同班

25.你有冇信心佢唔會中意第個?? ~有小小咁啦!-__________-

26.你覺得佢令唔令仔/?? ~我覺得佢唔令仔

27.你地係點樣開始嫁??(詳細D) ~有日同佢出街,佢拖住我隻手

28.係邊個示愛先的呢?? ~佢先的

29.你地係點樣識嫁?? ~係小學同學,係課外活動度識的

30.KISS,拖手,,多數係邊個主動?? ~多數係佢做主動

31.去完街,佢會唔會送埋你番屋企??有冇GOODBYE KISS?? ~,

32.你點解會中意佢既?? ~我覺得同佢一齊個陣好舒服LO…

33.你清唔清楚佢有冇拍過拖??咁佢拍過未?? ~清楚...

34.你地高度上相差幾遠?? ~一個頭多D咁啦

35.E+想唔想同佢分手?? ~緊係唔想啦!@@

36.幾耐唔見,就會掛住佢?? ~1日到啦!

37.你多數點樣叫佢的呢??(全名...??) ~多數都係叫佢全名,不過我覺得自己好似好小叫佢咁LO…-__________-

38.你去過佢屋企未??佢去過你屋企未?? ~,

39平時同佢出街中意去度多?? ~商場丫睇下戲咁丫..

40.你覺得佢好唔好?? ~都幾好啦!

41.佢有D咩好,D咩唔好?? ~:夠體貼唔好:成日話自己令仔-__________-

42.你驚唔驚好快就會同佢分手?? ~都幾驚嫁…>________<

43.你有冇曾經懷疑過佢唔係真心中意你?? ~岩岩問題個幾日都有懷疑,不過E+LU…

44.你暗戀左佢耐先至係埋一齊?? ~唔計F.1個陣個幾個月,都有163日的

45.上一次分手既原因係乜?? ~因為一D誤會掛

46.E+仲有冇掛住佢??想唔想同佢復合?? ~唔想

47.你有冇試過同時擁有一個或以上既男/女朋友?? ~幾對冇..我好專一的(除左對同性之外...呵呵=)

48.你覺得愛一個人需唔需要理由? ~我覺得唔需要的

49.小學到E+試過幾多人追你??(老實答,唔需要介意,計埋男/女朋友) ~4個掛

 

50.幾耐傾一次電話?? ~每日都會傾一次的

 

 

要TAG人啦!TAG中左既人一定要做喔,

 

唔係既話,就E世都冇幸福嫁啦!

 

1.嘉瑜

 

2.林紫珊

 

3.駱錦盈

 

4.SIU LON

 

5.張樂怡

 

6.lilybaby

7.mei ling

 

 (做係自己blog個度得嫁啦)http://www.xanga.com/home2.aspx?user=sharoncheunglove510

去E度COPY黎做啦!^____________^

2009 年 4 月 3 日  星期五   寒冷


4月3日***** 熱情 分類: 日常普通日記

音樂堂:}--要表演啦!>_________<

首先係唱MAKE ME A FOOL,個個一見到棒棒堂就有D反應,

跟住睇落個MV,個個都係度狂笑,

因為真係太好笑啦!不過我覺得真正知道個MV講乜既人冇幾多個,

-____________-跟住因為時間關係,所以後半段冇唱到,

最好笑既部入睇唔到...真係可惜LU~!@@

跟住就係唱王子既對不起,可能因為個MV唔好笑,

而且首歌D節奏又平淡...個個都就黎訓著咁濟~!-_________-

最後聽人講,好似得7分炸...不過都算OK嫁啦!

因為我地唱得太細聲=]

世史堂:}又要問書黎溫習啦!又有問到我,最初個答案唔岩,

好彩MISS容聽唔到姐..好多人都係訓教度過E一堂.-____________-=]

到左我最愛既家政堂啦!:}今堂係要整雞蛋,火腿同蘑姑庵列...

今次我諗係有史以黎最好既一次,開始唔再雞手鴨腳啦!

不過要落洋蔥...唔算好好食,食完就即刻胃痛啦!

痛到死死下咁濟...>__________<點解次次家政整親D野都咁難食嫁??@@=]

中文堂:}又係教埋個課書,跟住就將D工作紙入FILE...=]

數學堂:}MISS MAN同我地溫因式分解同變換主項...

跟住就開始小測啦!我諗應該唔係好多人記得點做,

好彩MISS MAN同我地溫一溫姐...MISS MAN話如果唔岩晒,

就要即日留堂啦!-___________-真係慘,我一定唔會滿分嫁啦!

即係睇黎我以後每日都要留係學校啦!>__________<

今次份野又唔可以話好難,我CHECK左好多次,

不過最後都錯左一題...第一題其實係要用完全平方,

但我竟然用左十字相乘法喔~!-_________-

唉..我諗我真係太愛十字相乘法啦!成鬼都顧住用佢,

唔記得左其他TIM...-___________-=]

英文堂:}又係MR.DANIEL黎上堂啦!D班D人話佢好惡,

我今堂終於感受到啦!佢見到楓子係度講野,

佢就用英文黎嚇佢,跟住楓子就用中文黎鬧佢啦!

隔左一陣,佢就行埋佢身邊話佢識聽中文的,

真係唔聲唔聲,嚇你一驚喔~!-_________-=]

MISS MAN話放學會上黎講邊個要留堂,真係冇估錯,

我真係要留低,原來我第一題真係錯左...不過第二題都錯埋,

所以唔單只要改正,仲要做多張因式分解既練習...

我做完已經差唔多係4:30,本身MISS MAN話佢遲D先改,

如果再有錯...星期一先再留過,點知佢行開左一陣,

再入黎就話佢無啦啦又得閒喎..所以要改埋先走得,

差唔多搞到5點幾先走得喔...個陣差唔多得番我一個女仔係度,

個個都走晒LU...-_________-

跟住出到去,木橋同椒鹽仲係度等緊我,跟住我地就一齊走啦!

陪唔到椒鹽放學SOR丫~!-_________-

我真係好希望我有一日可以有勇氣同到N講一聲"我愛你!"^__________^

2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


世事難料... 驚訝 分類: 校園特別日記

最近真係發生左好多事喔...
令我覺得自己簡直就係度發緊夢,
冇辦法相信係真的...
可能大家都已經知道左了吧...
我E+已經拍緊拖了...
唔知道的人,你要檢討下吧...
你的消息實在太不靈通了...
暫時真係估計唔到有幾多人知道,
不過只知道應該有兩班人已知道...
大家對我講既野大多數都係祝福,
希望我可以同佢長久D...
可能大家都唔係好睇我地兩個吧...
不過ANYWAY,多謝大家對我地既祝福,
或者係批評...-_________-
不過係度有D野想同B班既人士講講的,
大家可唔可以唔好再係通識堂度,
叫我同鄧志城一齊出去答問題呢??
雖然大家都覺得咁係好好玩,
但係呢..我真係唔係幾ENJOY呢,
我唔係好中意出去答問題嫁炸,
我好怕會答錯,好怕會囉...~!@@
跟住星期4個陣,科豆俾左封信阿君,
就俾胡SIR捉左去鬧啦!
聽人講阿君佢地幾個仲喊TIM...
跟住星期5明顯地D男仔唔係好想睬我同阿詩...
因為佢地覺得我地同A班有關連,
所以就憎埋我地...我想係度解釋一下...
其實我地都升左上黎B班咁耐啦!
基本上我地都已經係B班既人,
我真係唔希望佢地咁樣睇我地LO,
但我都希望A班同B班既關係唔好搞得咁僵,
我亦都唔希望我因為其他人,
而影響我同B班同學既關係...
所以今個星期真係發生左好多事...
好多都係人人都估唔到的,
或者ED可以係話驚喜掛...
不過發生左ED事,更顯得我地B班係團結的...
黎緊好就快就有EASTER,
係E度希望大家會有個HAPPY EASTER啦!
最好緊係快D有鍚自己既人...^________^
LOVING B班 & N ~!^______^