唉..今朝一起身又見到佢係我格離溫緊書啦~~~><"又唔叫人..好衰嫁--+同佢溫左一陣書..佢又話唔溫..又話唔想溫-v-之後就冇理到d書lu~照舊食完野就去左返學..
一返到學校見到姣婆隻腳同個頭我就好想笑啦..哈哈..但係我呢d乖仔係唔可以笑人嫁..所以我冇笑到@_@v..
放學之後..我同呀康同老婆送左光靈搭巴士之後..我就去左楓林坐..坐坐下老婆又唔知做咩..走左去..問佢做咩又話冇野..都唔知佢想點..唉!!!!!
之後我去楓林打電話..問呀康係邊佢話係紫微..我就過左去..果陣我好唔開心..坐左係到..之後呀康問我食唔食煙..初初我都話唔食嫁...之後佢問多幾次..我就囉左黎食...我實在好唔開心...唉..點解佢可以咁忍心咁樣走左去..連我又唔知道咩事..我可以點做呀..!!我一路食煙果陣..就一路諗起老婆....諗起你叫我唔好食煙..諗起你叫我唔好飲酒.諗起你唔俾我打機..諗起你叫我唔好出咁多街..我做左...咁點解你唔可以同我講清楚咩野事走左去..唉!!又係你話有咩事都要同大家講..咁點解你唔同我講呀!?我好唔開心呀..冇人可以幫到我..我好寂寞.."
之後佢地班人話走就走..走晒..得返我同呀康兩個坐係到..我好唔想返屋企...呀康又要等佢呀媽打俾佢..等等等等等...我就係到愁愁愁愁愁..唉...呀康呀媽打俾佢之後我同呀康行左去鑽石山..之後就坐小巴返左屋企樓下..返到樓下唔想返上去..所以係樓下坐..坐左三個字到..我就返左屋企..唉..我諗住囉衫沖涼果陣..點知係到嘔...嘔到成個字..好辛苦..果陣我只係諗住一個人...點解佢可以咁樣走左去..唉...好唔開心呀..
今晚肯定唔使訓都得啦~!!!唉..!!
老婆..你係到做緊咩呀..我食左煙..sorry呀..我唔想嫁..你原諒我啦..
