shawnlee711 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

                                                                
 

 

 
『忠』○日●記※
我開黎玩下嫁咋...
不過大家想留言既話..
無任歡迎嫁..呵呵..

                             

 

 
 
.我 的 資 料


暱稱: 忠
性別: 男
國家: 香港
MORE...
 
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
.訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
 
2006 年 1 月 11 日  星期三  晴天
   
~~~~

唉...今日起身起唔到--佢一入間屋我先醒一醒...時間岩岩好-v-但係佢好似按左好耐門鍾...唉

今日我冇溫到書呀...結果份卷唔識做...唔制呀...今次一定唔合格..

老婆又話送完光靈去mmlc搵我...都冇去到..唉~!!!又唔知佢去左邊到啦..

之後陪呀康玩左陣就返左home~~無奈

玩到黎又玩自閉啦...

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 10 日  星期二  晴天
   
我係一個冇用既人!!!

唉..今朝一起身又見到佢係我格離溫緊書啦~~~><"又唔叫人..好衰嫁--+同佢溫左一陣書..佢又話唔溫..又話唔想溫-v-之後就冇理到d書lu~照舊食完野就去左返學..

一返到學校見到姣婆隻腳同個頭我就好想笑啦..哈哈..但係我呢d乖仔係唔可以笑人嫁..所以我冇笑到@_@v..

放學之後..我同呀康同老婆送左光靈搭巴士之後..我就去左楓林坐..坐坐下老婆又唔知做咩..走左去..問佢做咩又話冇野..都唔知佢想點..唉!!!!!

之後我去楓林打電話..問呀康係邊佢話係紫微..我就過左去..果陣我好唔開心..坐左係到..之後呀康問我食唔食煙..初初我都話唔食嫁...之後佢問多幾次..我就囉左黎食...我實在好唔開心...唉..點解佢可以咁忍心咁樣走左去..連我又唔知道咩事..我可以點做呀..!!我一路食煙果陣..就一路諗起老婆....諗起你叫我唔好食煙..諗起你叫我唔好飲酒.諗起你唔俾我打機..諗起你叫我唔好出咁多街..我做左...咁點解你唔可以同我講清楚咩野事走左去..唉!!又係你話有咩事都要同大家講..咁點解你唔同我講呀!?我好唔開心呀..冇人可以幫到我..我好寂寞.."

之後佢地班人話走就走..走晒..得返我同呀康兩個坐係到..我好唔想返屋企...呀康又要等佢呀媽打俾佢..等等等等等...我就係到愁愁愁愁愁..唉...呀康呀媽打俾佢之後我同呀康行左去鑽石山..之後就坐小巴返左屋企樓下..返到樓下唔想返上去..所以係樓下坐..坐左三個字到..我就返左屋企..唉..我諗住囉衫沖涼果陣..點知係到嘔...嘔到成個字..好辛苦..果陣我只係諗住一個人...點解佢可以咁樣走左去..唉...好唔開心呀..

今晚肯定唔使訓都得啦~!!!唉..!!

         老婆..你係到做緊咩呀..我食左煙..sorry呀..我唔想嫁..你原諒我啦..

   

 

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 9 日  星期一  晴天
   
大家叫王祖兒上我個日記睇呀..XD

今朝七點幾起左身..之後等老婆黎..等等等..等到八點都未黎..以為佢唔黎..之後就諗住訓多陣..點知有人按門鍾..我就知道係佢黎啦..冇啦啦我細妹成枝箭咁飛左出去開門--!!正過見鬼=v='

之後溫左唔夠三個字書佢又唔溫..但係又話唔識..o咀-v-+..本來叫佢11點溫..溫到12溫食飯..之後又玩到11點幾先肯溫..佢溫左陣就俾我呀爸叫佢去食飯..食完就出左街返學lu~~

小臭佢..數學最尾果版...一頁都冇做--!!都唔知會唔會唔合格tim嫁..唉~!!!!!!!!

考完數學之後..我地諗住過風林...之後林芷同我地講..姣婆兒嘟街@@..跟住我同呀康走左去睇..超好笑..底嘟佢死啦..報應呀...之後我同呀康再返入去睇個姣婆...一去到仲見到佢係到..我同呀康就好大聲咁笑左出黎...忍都忍唔住..哈哈~!!之後陳太走左出黎話我地..陳太話要送佢上白車...笑到我地嘟街...哈哈!!仆街仆到佢暈...抵嘟死啦..佢以為自己好叻咩..家陣呀爸呀媽好有料呀...XD打鳩我囉....睇住佢上白車..真係心涼..哈哈哈哈...下次行路小心D呀..下次可能係碌嘟左樓梯嫁啦..XD

返到屋企巧嘟街--!!冇門口入..小..屋企矛人...自己又唔記得帶鎖匙~!!唉..之後我就係到整個日記啦..整整下..佢就又係發神經wo~~矛啦啦..罵嘟我..又話我"你仲好細個咋..做左d唔應該做既事你就嘟街啦..人地得十四歲咋"我即刻想過去打嘟佢...唉..唔係應成左老婆話唔同佢嘈既話..我一定打嘟佢呀..今次..!..忍左佢好多次..我今日好乖仔咁寫個日記..佢又話我係到打機...『連歌都矛開到』--v幾乖..不過我一句聲都矛出..只係開左首..頭文字d既e呂坡..開到好大聲下..之後佢就冇再罵我-v-哈哈!!

唔知老婆返到去有冇俾人罵呢~v~! 

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 8 日  星期日  晴天
   
整日記--v

唉...今日成日都係屋企..冇出街呀..因為我應成左老婆仔..唔出咁多街街嫁..

唔知老婆做緊咩呢..好掛住佢呀..唉!!!冇見兩日..個心〝囉囉亂〞唉..!~好想快d到聽朝呀>.<

今日係到整個日記...整左差唔多成粒鍾..因為我係第一次整ja-v-..算係咁啦...

                                                        

                                   老婆..我好掛住你呀..!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 7 日  星期六  晴天
   
冇野做..

唉~~今日...好悶呀..5知老婆做緊咩呢...

老婆...星期一就考數學啦...學你最屎果一科-v-...你要比心機溫書..5好俾人睇小呀!加油!

今日夜晚同呀爸,呀媽,細妹去左大家樂打邊爐-v-..一打邊爐就好掛住老婆啦-/\-..食食食...吾知點解食食下又冇謂口食..唉...

返到屋企...君哥打黎--嗲左幾句..之後又玩自閉啦..~!

           

                                                       老婆..好掛住你呀=/\=

                                              

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 6 日  星期五  晴天
   
好吾鋸王祖兒!再嘈我老婆冇面比! 呆滯

今日我再一次俾手機個鬧鍾嘈醒左啦-.-"...唉..今朝7點起左身...等老婆黎..等......等.....等..等左勁耐都未黎..我仲以為佢吾黎..等到8點幾..佢終於黎到啦-v-!!之後我地就溫左陣書啦..溫溫下我細妹醒左..sh!t= =!!冇啦啦精神病發作..係到整我同老婆-v-..同佢巔左陣..又再次溫書...溫溫下又冇心機溫..就係張床到同老婆and細妹玩...因為太凍..吾想起身-v-+食完野之後就出左去返學...

返到學校見到光靈..同姣婆王祖兒..我就好似平時咁冇理到佢.=.=過左陣我同搵雞比玩..玩玩下入左小禮堂..見到曲街王祖兒同光靈一齊..之後我出返黎..出黎果陣冇啦啦叫我死開...我超吾鋸..走返去..罵嘟佢..罵左三句..咁就冇晒聲出..之後出返去果陣就見到林芷..呀康..雞亦..之後就同佢地講...講講下見到老婆吾知做咩野係到喊.我又見到光靈同條曲街係到..我就廢嘟事走過去...我就叫林芷佢地去睇下咩事啦..之後我地班果隻小豬豬.....又係到嘈..我冇理到...我怕我一嘈..控制吾到..打嘟條曲街同小豬豬--+

之後我就入左去考試..頭果三個字..我個心吾知做咩..好痛..所以冇做到份卷...我怕老婆又亂諗野...唉..之後等左陣.就自己安慰自己話.算啦..你做吾做份卷都吾可以改變事實...所以我就決定左做份卷..--v..放小息果陣..我諗住叫呀康同龜頭捉住老婆...但係光靈係到..所以我同呀康同龜頭講..都係吾使啦..之後同呀康出左去食"雞亦"==v好味..食完之後返返入去考試==頂佢個嘟..果兩篇野我都吾知up乜..搵左第2題亂做..做左三個字都吾夠就做完..之後想訓就訓吾到..係到嘟坐..唉~!!悶到hey咁--放左果陣..諗住同呀康去打雞..之後等等下..呀do又係到..唉..跟住佢地走左去紫微坐..咁岩..老婆就打黎..之後去左ok接佢.接左佢就去埋紫微嘟坐..坐到六點..之後就送佢走...

唉..送完佢返屋企要等到星期一先有得見..唉..!

今晚又要係屋企玩自閉啦...唉!!!

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 5 日  星期四  晴天
   
冇聊的1day~

今朝俾個手機既鬧鍾嘈醒左..之後等老婆電話..等等下又5知做咩訓著左..訓醒果陣..一起身見到老婆係隔離果到溫緊書.我即刻o晒咀..心諗佢幾時入左黎嫁-v-"..

訓醒之後係到溫書溫書溫書...溫溫下佢就係到問我書..佢問我差5多條條都識..但係到我問返佢..10條都5知有冇4條識答..哈哈...笑鬼死我~!

之後我地就去左返學..返到學校我諗..中文會5會好難嫁...點知考果陣...易到仆街-.-+中史又係wo..俾佢嚇嘟死..

放學之後..我係到等老婆打俾呀康..or..林芷..等左好耐佢都冇打黎..咁我又5知到點先打到電話俾佢wo..所以我就冇理到--+之後林芷帶雞亦返左佢屋企..我又5上咁快走...呀康同我就係風林到鳩坐..坐坐下呀偉同呀成打黎..之後冇啦啦又多左兩個鳩坐..坐完之後佢地就走左..我同呀康就school坐..坐左陣都走埋-.-

返到屋企悶到o係咁...又係到玩自閉啦...唉~!!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


2006 年 1 月 4 日  星期三  晴天
   
第一次寫日記~^^

第一次寫日記好開針阿..呵呵~~自我介紹~^^

我叫阿忠可以我叫shawn^^

其他媽媽話5俾講嫁...耶..5講咁多廢話啦..↓入正題啦~!

唉...今日發生左好多野呀....lunch林芷..叫佢呀媽出黎..佢呀媽就罵到呀偉死晒..呀偉超5鋸..lunch返school果陣.龜頭同莫亦欣都俾我除鞋..呀康係到囉左隻鞋黎玩..笑死我~!放學果陣..我俾呀爸cut左電話..到我超5鋸...之後返到home我發我呀媽皮4..之後俾我嘈幾嘈..佢就心軟..之後..又話考完試開返張卡俾我-.-v

返到home呀康話我知雞亦同呀智散左...之後又話開左日記...跟住我又無聊玩下..整到我都開左日記- -哈哈...

大家努力溫書呀..聽日考試啦....比心機呀..

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



« | 1 | 2 |

 

        
    

RSS Feed