二奶我回來了<3 而且系新ge 2奶(3奶?!)
突然之間好有衝動以後都打qooza..wakaka`
因為感覺free得多:') 吾鐘意避忌xd
-
金朝去賣旗. 查實我未訓醒xd
miss chan未派通告比我地囉; 鬼咁煩-0-
要打比老豆証實佢知我要去賣旗. tmd煩~~~~
系8爪魚天橋到賣...ok多人流,ok少人買-^-
最後刀成功賣甩4張半xd不過仲有半張用左黎入落renee個袋到,
所以淨返1張haaaaaaaaa-O-
賣完就返st, 食mcdondon..3人行:]
食完我就自己又再返學校-3-排劇-festival..
搞錯-#-MONDAY吾洗上堂都要交hw=_='
monday記住要1600去hAll 睇我xd' (牽衣角)
|