sheep1016 |
|
|
暱稱: ☆小羊子☆ 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
-----------------------------------
| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
----------------------------------- ☆小羊子☆近況 -----------------------------------
-------------------------------- 日誌分類
------------------------------------留 言
----------------------------------- ★我的老友記★ -----------------------------------
|
樂天的+*熊熊*+
認真的+*蕭蕭公子*+
貪玩的+*小慧慧*+
熱情的+*Wendy*+
| ----------------------------------- ★小羊子連結★ -----------------------------------
----------------------------------- -----------------------------------
|
+*擔憂的一天*+ |
☆小羊子☆我去看中醫,回家後喝了些苦苦的中藥,很難喝哦!
今天在學校核對了很多試卷,中文科還是很擔 ~

我的成績:
中文試卷 60/100(被關Sir當面質問退步因由,慘!)
中國歷史 72/100(退步幾分,幸好並未被發現)
I.H-通識 70.5/100(成績中上,希望可拉高平均分)
宗教 37/50(大失預算,比預期低分)
普通話 69/80(以為可以拿足滿分,真失敗!)

明天又要核對試卷和練Choir了,救救我吧!
|
|
|
Hello! Wendy呀~* =]
你已經好過我好多架啦!!!~*
我都只係PTH考第2 za...~*
炒左4科呀!!!灰...!!!
練Choir真係幾辛苦...~*
But如果唔練既話...成班Choir都會好差...~*
所以無計架啦...~*
加油呀!!!CHOIR!!!
7月10號表演架啦!!!
|
網主回覆
你都要加油呀~
7月10號!!!奸爸爹!
多謝你回覆咁多ar! Posted at 2006-07-01 11:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|