sheep1016 |
|
|
暱稱: ☆小羊子☆ 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
----------------------------------- ☆小羊子☆近況 -----------------------------------
-------------------------------- 日誌分類
------------------------------------留 言
----------------------------------- ★我的老友記★ -----------------------------------
|
樂天的+*熊熊*+
認真的+*蕭蕭公子*+
貪玩的+*小慧慧*+
熱情的+*Wendy*+
| ----------------------------------- ★小羊子連結★ -----------------------------------
----------------------------------- -----------------------------------
|
+*難過的一天*+ |
最近真是很倒霉,
總是在lunch time遇到不幸的事情,
今天就發生了悲劇,很難過...終於哭了...(詳情不多說了 )
練完Choir上游泳班的時候,換了辛教練任教,
今次游泳有很大的進步!要繼續努力!
|
|
|
好多進步?你就好啦,我尋日果堂悶死人啦!淨係學踢腳..........加油>3<
|
網主回覆
你有冇轉教練ar?
我都係學踢腳ar,but我地教得快D~ Posted at 2006-07-08 07:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YIN 於 2006-07-07 11:04 PM 發表:
點解你D歌早午晚都唔同?我想聽鐵達尼號... 
|
網主回覆
Because係隨機播放ga,禁下重新整理就OK ga la!
仲有咩歌想聽?我擺上去~ Posted at 2006-07-08 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a粉 於 2006-07-07 09:46 PM 發表:
我第1次留言-V-"
唔好再unhappy啦=V=
游泳有進步咪好囉~~我今日都係第1堂上咋....
|
網主回覆
多謝你安慰我ar~
以後記住多D黎ar~
Posted at 2006-07-08 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|