琴日10:30參加迦密山堂既青年户外祟拜, 到龜背灣bbq~
去到之後我地玩遊戲, 唱詩, 下午至有自由活動
跟住我地起爐燒野食, 點知天有不測之風雲
突然落好大雨, 於是唯有一路擔住"姐", 一路bbq~
過程中十分狼狽, "姐"又唔夠, 又驚火會熄,
淋到濕左, 但無衫換, 感覺好唔舒服...
本先停左一陣, 點知再落多次, 仲要不停咁落大大大雨~
所以3點幾到我地執好自己d野就第一批走先, 沒有自由活動了~
幸好燒左好多粒丸充飢, 走既時候停左雨.....
我地幾個到左柴灣之後, 就去附近既吉野家抖下, 食d野~
最濕既應該係波波同angela, 佢地條褲都濕透.....
我同suzanne就著住拖鞋, 拎住對鞋咁走
最後全部係mtr分手~
唉, 總言之, 有呢次, 無下次, 好天先好去bbq...../.\"
|