2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 2006-06-07 |
今日都唔知乜事=0=
食飯果陣發晒癲
明明好地地無端端又灰晒=0=
無端端又發脾4=0=""
各位唔好意思""
我真係唔知乜事TvT"
放學果陣我又傻左"
痴痴地=0=
今日乜事=0=""
就黎考試啦
今日去補習3個鐘先溫得第9,10課EPA =0="
大家要努力溫書啦>w<
考完試...好快就7月啦
好快就放暑假T_____T
1D就要散啦T__________________T
我好想自己每日都可以開開心心咁過
上左中學之後,,
我就冇試過每一日都係咁開心架啦= ="
唔知係咪自己諗既野多左
成日都諗到D好唔開心既野
好想痛痛快快咁喊一場"
|
| 刊登時間︰2006-06-07 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 2/6/06 |
仲以為今日唔會落大雨…
中史果陣miss chan話紅雨@@”
跟住eng..mr quail = =”
無啦啦中央宣報,,
掛左紅雨,,
有家長可以走先,,
仲話可以響學校用電話XDDD
成班人鬼咁開心XD
我打左比mum,,原來佢響樓下,,
拎左飯黎…
我影左好多相XD
跟住呀ty同呀儀跟左我走,,
miss au既眼神真係恐怖= =”
跟住番左屋企…嘩….濕晒
食完lunch玩左陣電腦…
改晒個blog…
跟住去訓左陣-3-
good XD
睇埋1516先訓XDDD
|
| 刊登時間︰2006-06-03 12:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|
|