background-repeat: repeat; } メロメロパーク
有誰是真正了解我/__\? 

連自己也不了解自己•還可以怎樣做/__\?

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


2006-06-07

今日都唔知乜事=0=
食飯果陣發晒癲
明明好地地無端端又灰晒=0=
無端端又發脾4=0=""
各位唔好意思""
我真係唔知乜事TvT"

放學果陣我又傻左"
痴痴地=0=
今日乜事=0=""

就黎考試啦
今日去補習3個鐘先溫得第9,10課EPA =0="
大家要努力溫書啦>w<

考完試...好快就7月啦
好快就放暑假T_____T
1D就要散啦T__________________T





我好想自己每日都可以開開心心咁過
上左中學之後,,
我就冇試過每一日都係咁開心架啦= ="
唔知係咪自己諗既野多左
成日都諗到D好唔開心既野
好想痛痛快快咁喊一場"

刊登時間︰2006-06-07 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   陰天


5/6/06

http://mcms-delivery.virtuebroadcasting.com/?id=3182EEC6-25F2-4214-AF59-F172A7A8D4AF

super star個mv,,大家去睇啦XD

爸爸上電視耶@w@ !!!
有線A台報紅隧火燭,,
大頭特寫訪問XDDDDDD

不快樂•傷心•難過•是過程,, 快樂,才是終點! >w< be hapi =]



just be happy =]
but....can i...?

刊登時間︰2006-06-05 10:09 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天


2/6/06

仲以為今日唔會落大雨
中史果陣miss chan話紅雨@@”
跟住eng..mr quail = =”
無啦啦中央宣報,,
掛左紅雨,,
有家長可以走先,,

仲話可以響學校用電話XDDD
成班人鬼咁開心XD
我打左比mum,,原來佢響樓下,,
拎左飯黎
我影左好多相XD
跟住呀ty同呀儀跟左我走,,

miss au既眼神真係恐怖= =”

跟住番左屋企….濕晒

食完lunch玩左陣電腦
改晒個blog…
跟住去訓左陣-3-
good XD

睇埋1516先訓XDDD

 

刊登時間︰2006-06-03 12:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


sheepsheepy
暱稱: 羊咩咩
性別: 女
國家: 香港
最新文章
tag
2006-11-10
2006-11-08
2006-11-08
2006-11-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ESTHER之日記
ESTHER之畫板
EVA之XANGA
JAIME之日記
TING之日記
寶欣之XANGA
牛牛之XANGA
呀TY之XANGA
呀TY之畫板
呀儀之日記
我的XANGA
敖欣之日記
莊莊之日記
婷姐姐之XANGA
雅媛之XANGA
曉麒之日記