| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
| 哇∼ | 分類: 未分類 | 琴日真係好開心呀..
因琴日12點幾先返到屋企,所以就冇時間打blog
講返琴日d野先!
日頭11:00出門口去灣仔食唔之早餐/lunch
我開頭唔知道咁早出門口係為左食野..
去到灣仔個時我仲問下呀雪一句:真係要出閘呀!
庚著o左咁望著我話:咁你唔好出lo..
之後去到間餐廳
個個叫左野食
我就冇叫到
因為我食左早餐so唔想食lo
點之呀x文聰問我做咩唔叫野食
我就話我食左la
佢又問:咁你做咩來呀?
我緊係講唔之啦bc我真係唔之
我仲講左句:如果我知道係來食野的話我就唔來la,但就算我唔食我都會來,因為我唔識路..
食完我地成班人油灣仔行路去大會堂
去到大會堂得一次採排機會
唔之開心定唔開人好
琴日呀sir都有少少火爆咁個樣
當然唔關我事啦
但我都比佢謂左一句
之後正式表演個時ge中場休息
我地要開始企位
但有d路比d人封左行唔到
豆來豆去
又要行出街再入去
起煩又超易迷路
個時我又叫左miss呂幫我綠片
點之完左之後佢話我之:你個相機冇位so綠唔到
呀..天大的失望呀
我仲愈來愈唔gu我個相機..超廢
琴日真係ok開心家..
5..5..
講返今日d野先
今日早上x美紅打比我話唔來學小提琴bc佢死左(係累死左)
又係唔之開心定唔開心好bc我想see tv but我又想教佢
之後4:00去左skw學樂理
ok easy la我都識ge
但晚上see下第2本書就開始難到嘔泡= =””””””””
呀∼比返d相你地see啦
呀sir食得好豬︿︿

好味,好味∼ 呀..第第見鬼啦
 
kai仔一名..︿︿
最開心的一張相..
| | 發表時間:2008-07-10 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 返學註冊 | 分類: 未分類 | 今日10:30返到學校註冊
又大雨又多野拎
笨手笨腳的
去到校務主個時
我中隻手指都有野拎
母指:一袋3
食指:手冊
中指:雨傘
無明指:成績表
尾指:一袋錢
哈哈..係唔係好勁呢!
之後打算回家的時候見到s and n
就跟佢到返學lo
點之原來係幫呀y做野
82車來左之後呀n走左
得返我and s
去左library
then去左永理
又去左不之明工廠到see鞋
本來佢話去我home
但我home太x見唔得人
so最後冇去到
真係好想再去旺角呀
buy鞋buy書咩都buy
但冇本錢
| | 發表時間:2008-07-08 08:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 成績表出來了 | 分類: 未分類 | 今日8:45-12:00返學
等左超9先有成績表拿
49名
好傷心..
因成績太差
學校強制性叫我and一d人
暑假一定要保習
真比佢吹像..
好採d時間都冇撞倒
hope暑假開心啦 ! | | 發表時間:2008-07-07 08:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|