長谷川.美晴
sheepyyk
暱稱: 呀咩小人
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
YA~
5..
好想
︿3︿
!@#$%︿&*()...
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 82
今日人氣: 5
累積人氣: 1652
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 10 日  星期四   陰天


哇∼ 分類: 未分類

琴日真係好開心呀..

因琴日12點幾先返到屋企,所以就冇時間打blog

講返琴日d野先!

日頭11:00出門口去灣仔食唔之早餐/lunch

我開頭唔知道咁早出門口係為左食野..

去到灣仔個時我仲問下呀雪一句:真係要出閘呀!

庚著o左咁望著我話:咁你唔好出lo..

之後去到間餐廳

個個叫左野食

我就冇叫到

因為我食左早餐so唔想食lo

點之呀x文聰問我做咩唔叫野食

我就話我食左la

佢又問:咁你做咩來呀?

我緊係講唔之啦bc我真係唔之

我仲講左句:如果我知道係來食野的話我就唔來la,但就算我唔食我都會來,因為我唔識路..

食完我地成班人油灣仔行路去大會堂

去到大會堂得一次採排機會

唔之開心定唔開人好

琴日呀sir都有少少火爆咁個樣

當然唔關我事啦

但我都比佢謂左一句

之後正式表演個時ge中場休息

我地要開始企位

但有d路比d人封左行唔到

豆來豆去

又要行出街再入去

起煩又超易迷路

個時我又叫左miss呂幫我綠片

點之完左之後佢話我之:你個相機冇位so綠唔到

呀..天大的失望呀

我仲愈來愈唔gu我個相機..超廢

琴日真係ok開心家..

5..5..

講返今日d野先

今日早上x美紅打比我話唔來學小提琴bc佢死左(係累死左)

又係唔之開心定唔開心好bc我想see tv but我又想教佢

之後4:00去左skw學樂理

ok easy la我都識ge

但晚上see下第2本書就開始難到嘔泡= =””””””””

呀∼比返d相你地see啦 

 

呀sir食得好豬︿︿

 好味,好味∼                  呀..第第見鬼啦

kai仔一名..︿︿ 

最開心的一張相.. 



 


 

發表時間:2008-07-10 09:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 8 日  星期二   雨天


返學註冊 分類: 未分類

今日10:30返到學校註冊

又大雨又多野拎

笨手笨腳的

去到校務主個時

我中隻手指都有野拎

母指:一袋3

食指:手冊

中指:雨傘

無明指:成績表

尾指:一袋錢

哈哈..係唔係好勁呢!

之後打算回家的時候見到s and n

就跟佢到返學lo

點之原來係幫呀y做野

82車來左之後呀n走左

得返我and s

去左library

then去左永理

又去左不之明工廠到see鞋

本來佢話去我home

但我home太x見唔得人

so最後冇去到

真係好想再去旺角呀

buy鞋buy書咩都buy

但冇本錢


發表時間:2008-07-08 08:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


成績表出來了 分類: 未分類

今日8:45-12:00返學 

等左超9先有成績表拿

49名

好傷心.. 

因成績太差

學校強制性叫我and一d人

暑假一定要保習

真比佢吹像..

好採d時間都冇撞倒

hope暑假開心啦 !

發表時間:2008-07-07 08:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]