sheilaeng08 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2008 年 9 月 2 日  星期二 【晴天】
  day1

第一日番學,,好緊張,,,

同ivy,,annfong,karmen,eva,tiff,cathy&cynthia一齊,,好熱鬧,,,

先見到NATALIE X TIFFANY FOK,,收咗手信,,地道嘢~

ivy,新髮型,,**幾得意,,而先我就有條bin,,番到去,,見到吳家富la,,同一個叫阿翠既同學,,say hi,,,

就之後就打鐘,,,class teacher  miss chim",,好煩,,好多rules,,但係好期待佢教ECON

早會好COLD,,,肚痛,,左面都係,,右面狂包"暈"吞,,傳咗比我,, - -

再HI ANNCHOW,,KITTY ,連家寶,,ANNYAN,,=]

遊花園~之後好多通告派,,,IVY 坐後面,,,><

攪咗一大輪,,放學^^跑去搵ANNFONG,,,係4D就見到DAVIS坐身一個中間位(同我一樣- -]]

轉眼間,,D人走哂~

P.S 好想快D適應,,不過有你地就足夠LA~

 


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 sheilaeng08 的日誌)


mandylam1122 於 2008-09-05 09:49 PM 發表:
為甚麼沒有我的名字呢? TT
講下笑姐~~
希望你快d可以係4B識多d fd la~~
因為呢班人係要對2年嫁~
farewell話唔定你會唔捨得佢地XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,要等你cm*}]
我都知呀,,不過我話最唔捨得你地就真!
 
Posted at 2008-09-11 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sheilaeng08 於 2008-09-02 10:49 PM 發表:
無錯~你比咗好大encourage我,,thzzzzz,=]
我好開心你地都join,都時去camp就正爆,,!
pe 又一齊la-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ANNFONG 於 2008-09-02 04:38 PM 發表:
我個名出現左2次wor ;]
你會好快習慣既
相信自己.

希望1齊入到gp 玩 *v*
p.s.
p.a.同1班好開心=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: *&%珍~~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
日 誌 分 類
全部 (40)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed