sheilaeng08 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2008 年 2 月 26 日  星期二 【晴天】
 熱情 打"c" EGG!!!

我真係從來未試過咁囉_......(同阿EVE 有得比*口*}

上MATH 堂個陣時,,心口有D 唔舒服,,

所以我拍下自己心口,,

-3-,,ZITA" 仲問我係咪想嘔,,,

,,,點知D EGG"!...   EGG"! D 咁既聲就黎LA,,,,

初頭得ESME 先 知,,**

唉,,,自己唔風爭氣,,

仲愈EGG愈大聲...

ZITA,,笑得勁大聲,,

MISS W,,睥咗一眼,,

仲要對住佢EGG,,~

好彩MISS W,,明白我既需要,,>>比我落去飲水^^

我先好番好多咋,,,!

仲要提既係,,,一有D 咩事,,,

千奇唔好比卜希彤幫你醫,,,

佢話吓一吓就會好番,,

但佢用佢個隻熊手大力咁拍咗我背脊兩下,,

唔單止痛,,仲EGG到氣喘,,,

飲咗D 水,,以為告一段落,,

番到屋企又EGG 過,,,

真係唔好再發生D 咁既嘢LA...!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 sheilaeng08 的日誌)


Eveyan306290 於 2008-02-29 03:12 PM 發表:
為什麼 火羅 事總和我有關? 不公平不公平!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算吧^~~
Posted at 2008-03-04 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



betsy999 於 2008-02-27 10:33 PM 發表:
哈哈,,,

你真係好笑...

連miss wong 都投降...>3
下次記住帶枝水去上堂la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>>miss wong 最醒*!!
好吧",,擺你個枝!!
hehe,,知lla.../
Posted at 2008-02-29 02:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: *&%珍~~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
日 誌 分 類
全部 (40)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed