today ge 英文堂同埋宗教堂爆悶呀!!!英文堂還好d...because英文book firish左,唔洗再用果本英文book lo...哈哈...ka...ka...一陣間果堂係地理~蔡嘉ying forgot 左x地圖x...ar唔知一陣係阿桐借比阿蔡呀!!!定係我呢~我都唔知!!!我咁辛苦可以一個星期冇x交,如果我借ge話我咪x左一樣野...好無奈,好煩呀...我要設計英文凱報...help me~第2個小息要x老師,today好busy柯...好yeah...天日係蔡ying birthday...
|