起身玩電腦..
爸爸買pizza hut外賣番黎..
我搞掂晒自己就食野
出去會合kin
又搔擾佢同佢男朋友傾電話 XD
買左con消毒藥水,
呢排每次用多左 + 戴多左con...
好貴 =[
搭75x出去
今堂整唇彩 :)
其實每次DIY都好容易,
最難係買材料...
完左個course之後真係唔知點買材料..
好似話工聯會規定miss唔可以俾化工店個地址我地
就算而家同miss訂/自己出去買,
買番黎既份量都好多...
所以其實上完堂之後都未必自己再整 -.-
今次既product都係有油益味 =___=
冇計啦,
DIY係為左天然,
所以都係冇加香味劑
今堂氣氛幾好,
miss突然好留意我同kin..
係咁叫我地呀妹 -0-
之後揀顏色就話,
玫瑰紅岩少女,
今次miss都一齊整,
拎左個好靚既唇彩盒出黎
整好左就個個o係度搽
個呀姨話我「靚左好多喎」 
其實周圍都有「靚晒」、「好sexy喎」(因為miss話唇彩既用途係令我地個咀sexy d ) 呢d聲音
早落堂..
首次好nice咁同miss講bye bye
因為佢之前串侄侄同埋有d cool -3-
搭小巴,
嘟左八達通先知上錯 -.-
咁就蝕左$4俾佢 
搭番架岩既,
再搭MTR出荃灣
同呀公呀婆dinner,
當然係食Pokka Cafe (西餐) 啦 XD
佢地好in架 
唔係講笑
食完就番屋企
份功課仲未做完 - -
|