Shelly的日記仔 ◆|.°

2010 年 9 月 16 日  星期四   晴天

2010-09-16 愉快 分類: 生活點滴

今朝遲左5分鐘出門口,

於是搭71A,

因為人龍冇K17咁長

 

上到車,

八達通冇錢

跟住散紙得 $1.x

於是問個姨姨有冇廿蚊散紙

佢話冇

之後佢話俾 $2.6 我搭車,

最後我要左佢 $1

佢好好人

我好尷尬

 

去到火車站要去客務中心增值 $20

因為我身無分文

 

搞到我遲到 :(

 

遲少少,

冇事發生 XD

 

今日上堂唔多專注,

可能係有holiday mood同埋好悶

 

lunch同michelle食,

michelle都話我唔專注 ><

o係度傾下大家d感情事

第1次一齊食飯,

第1次有時間傾到計

 

番學校搵璀,

首先去1樓睇個mega sales

旺中賣銀包間野都有黎擺檔囉 = =

d display過既銀包 $40 一個   $100 三個

我o係旺中買時 $128 一個呀

 

有個美國化妝品牌,

個sales話bb cream唔好,

有油

我心諗,

所以化妝品都有油架啦 - -

佢係唔識,

定係講得唔清唔楚?

我唔知d化妝品原價幾錢,

但o係mega sales呢度都件件野過百,

買唔起 -v-

 

上圖書館,

首先走左去玩電腦 =3=

 

之後就真係坐定定,

整理下d notes

好快就5點啦 -0-

 

閃去世界花園

 

今日出左糧,

7堂錢 :)

 

等埋桂容一齊番大埔

我肚餓,

容容請我食冰皮月餅

 

去大眾買螢光顏色筆,

類似木顏色咁

因為EAS本書d紙實在太簿,

唔可以用螢光筆highlight

d顏色筆好貴呀!

$10 一枝

 

番屋企







訪客留言 (返回 shellywing 的日誌)


璀 於 2010-09-18 06:50 PM 發表:
恭喜你終於都出左糧!
不過咁多錢要小心d,,好容易控制唔到就係咁用xdxd

螢光顏色筆??
咁搞笑ge..冇留意過
咩牌子的?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺得係 :(
我想買電話,
但係唔捨得
 
c德樓
Posted at 2010-09-19 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessieyip 於 2010-09-17 12:11 AM 發表:
我都試過搭車無錢問人「借」= =
勁樣衰
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=YES
Posted at 2010-09-17 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 shellywing 的日誌 ]




shellywing
暱稱:    *'`Shelly ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

:: 最新日誌 ::
Fuji即影即有* 相紙`相...
2012-11-13
2012-11-09
2012 JULY 18♥ 新品第...
新店開張:)

:: 日誌分類 ::
全部 (91)
About LOVE (4)
Sweetie Moment (3)
生活點滴 (77)
對家的感覺 (2)
未分類 (5)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 91
留言總數: 105
今日人氣: 47
累積人氣: 7666

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed