今朝遲左5分鐘出門口,
於是搭71A,
因為人龍冇K17咁長
上到車,
八達通冇錢 
跟住散紙得 $1.x
於是問個姨姨有冇廿蚊散紙
佢話冇 
之後佢話俾 $2.6 我搭車,
最後我要左佢 $1
佢好好人 
我好尷尬 
去到火車站要去客務中心增值 $20
因為我身無分文 
搞到我遲到 :(
遲少少,
冇事發生 XD
今日上堂唔多專注,
可能係有holiday mood同埋好悶
lunch同michelle食,
michelle都話我唔專注 ><
o係度傾下大家d感情事 
第1次一齊食飯,
第1次有時間傾到計
番學校搵璀,
首先去1樓睇個mega sales
旺中賣銀包間野都有黎擺檔囉 = =
d display過既銀包 $40 一個 $100 三個
我o係旺中買時 $128 一個呀 
唉
有個美國化妝品牌,
個sales話bb cream唔好,
有油
我心諗,
所以化妝品都有油架啦 - -
佢係唔識,
定係講得唔清唔楚?
我唔知d化妝品原價幾錢,
但o係mega sales呢度都件件野過百,
買唔起 -v-
上圖書館,
首先走左去玩電腦 =3=
之後就真係坐定定,
整理下d notes
好快就5點啦 -0-
閃去世界花園
今日出左糧,
7堂錢 :)
等埋桂容一齊番大埔
我肚餓,
容容請我食冰皮月餅 
去大眾買螢光顏色筆,
類似木顏色咁
因為EAS本書d紙實在太簿,
唔可以用螢光筆highlight
d顏色筆好貴呀!
$10 一枝
番屋企
|