Shelly的日記仔 ◆|.°

2010 年 9 月 21 日  星期二   雨天

2010-09-21 愉快 分類: 生活點滴

今日番3 hr上晝,

2 hr下晝..

 

上EAS又係等lunch..

勁眼訓

 

我個電話壞左囉

壞左綠色電話制、紅色電話制、c制

激死我

想打個電話都超困難

 

lunch去食時新

唔記得影相

 

上普通話,

有點悶..

 

放學既時候,

carina (?) 話我講普通話好聽

好開心

 

同kathy去影印

之後就去KLT

 

去city等aery

食左個米線

 

之後一齊去搵Log-on

原來根本就係City-super

睇canmake化妝品 :)

睇完又揀完

最後都係唔買

 

去左屈記買野

買左kate既眼線筆

方便我搭車畫

 

睇81m上世界花園

$4.4

cf 小巴: $6.8 - -

 

Zoey俾佢呀媽叫佢做中文補充..

但中文既補充係買得最少囉!

仲要做晒.........

Zoey叫我自己出d ex俾佢做

佢話之前個姐姐exam前都有自己整卷俾佢做

我搵餐飯食姐........

幫佢出唔合乎成本效益 =.=

 

桂容等埋我走 :)

搭87A

$1.3

搭完81m o係150分鐘內有轉乘優惠

咁樣搭車比起來回搭小巴慳勁多!

$13.6+3.7(KLT番大埔)  vs  $5.7+2.5(大圍番大埔)

 

番屋企食飯

番埋聽日學就4日假

 

要做pth個人短講講稿+ppt了







訪客留言 (返回 shellywing 的日誌)


璀 於 2010-09-23 05:40 PM 發表:
勁過份囉
4日假囉.\/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵
Posted at 2010-09-24 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



songbird 於 2010-09-22 11:23 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-09-22 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 shellywing 的日誌 ]




shellywing
暱稱:    *'`Shelly ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
Fuji即影即有* 相紙`相...
2012-11-13
2012-11-09
2012 JULY 18♥ 新品第...
新店開張:)

:: 日誌分類 ::
全部 (91)
About LOVE (4)
Sweetie Moment (3)
生活點滴 (77)
對家的感覺 (2)
未分類 (5)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 91
留言總數: 105
今日人氣: 55
累積人氣: 7501

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed