11點幾起身
今日化左個藍色眼妝,
我覺得隻藍唔靚~__~
同爸媽出去睇電話..
首先去peoples睇過幾眼..
得Nokia 5530我有興趣 <-可惜太舊
之後去one2free,
冇samsung s8000H...
睇HTC,
有wildfire...
其實我鍾意aria多d ><
不過貴過wildfire $1000
問完一輪,
d plan太貴
去左間好似叫領域既野
個sales話wildfire有灰色
老豆問佢部機邊度代理
個sales話有問題可以拎番黎12間領域
唔洗去到HTC鰂魚涌維修中心咁遠
一出間野,
爸爸就話: 水貨黎架!
好勁 
之後去鐳射
買左wildfire白色 :)
$2700 full payment價 (分期價 $2798)
包2GB卡、叉座、保護貼
送4GB卡、後備電
初時對呢部機個外形冇咩好感 - -
而家睇睇下幾順眼 :)
好鍾意佢 
佢係我既第一部電話 
之前d電話都係執爸媽二攤
有500萬像鏡頭,
有wifi,
touch screen 
美中不足:
-記憶卡要開蓋先放到/拎到
-好快熱
-開機慢
-搵file有d唔方便
我仲未試過個wifi呀 
屋企個wifi老豆lock左
我冇pw
我諗佢襯我琴日出街幫我試好晒
買完電話之後,
就去搵豆腐
本來諗住食日月居,
點知冇開 
走左去食譚仔,
因為個肚唔係幾舒服,
所以唔敢食辣
但係其實好想食 
見到ruby一家 :)
突登打電話俾佢: 我見到你 
去飲左杯竹蔗茅根清一清熱
近排熱氣到死 - -
出旺角 :)
買野買野買野 
花園街:
-Tiffany $50 毛毛高爭鞋
-$49 藍色漂染背心one-piece
旺中:
-$50 黑色背心one-piece <-可以17/10去觀禮著, 表哥註冊
-$25 白色花花背心one-piece <-抵! 
-$39 黑色連身打底裙
寶寶黎搵我地
上左新世紀食下午茶
豆腐發吽抖 -0-
之後豆腐番屋企,
我地自己去行街
行完就去等 9 號巴士,
去新莆崗越秀廣場
同funching.b、sing.b、櫻打邊爐
我就住就住咁食
好驚自己會肚痛肚痾 
粉粉由頭食到落尾
星同寶寶都分2場黎食 
我都分2場,
最後仲食緊野果個又係我 
飲左2-3杯勁甜既蔗水 - -
好過冇得飲啦...
跟住飲左大半罐美連達橙
9點後入座$68全包
抵!
不過又係叫5樣黎2樣咁囉 -.-
星帶路行番出四美街,
我搭74x番屋企
落車買左本Yes!
林欣彤做封面
12點幾先番到屋企
洗完con、落完妝、沖完涼都1點幾
跟住仲o係度搞部新電話 
好鍾意 ^^
再睇埋本Yes!
之後就訓覺
好鬼累
我訓果陣就黎3點 -.-
|