今朝o係屋企玩電腦,
冇做到pth份野 =____=
惟有今晚做好聽日出街print
因為仲要查拼音寫番上講稿,
又要背喎 :(
又係叫外賣食...
今日3點先番補習社,
因為少左一個學生
ms liu o係度搭爹,
問我個學生上唔上英文班,
都唔知真心想人學野定想收人學費 - -
之後仲要叫我全名然後問我: 而家平日唔得閒幫手牙?
我答佢好多project果d堆埋晒
心諗: 我幫人補$90一個鐘喎, 你咁少人工......
跟住就話: 真係慘
之後又話: 你個梁展康(最煩最難搞既一個小學生)番左黎呀!
點解要係「我個梁展康」 
雖然我係搞得掂佢姐
番屋企..
老豆教我用電話wifi :)
去迎囍食飯
番屋企之後用電話上「market」
有好多free download的東東 
好鍾意部電話呀 
|