好耐冇打日記咁啦..
呢排都係平凡既生活
今日終於講CCT之前個quiz既result
20/29 :(
唉!
lunch發覺hall canteen d餐盤好有可能直頭係冇抹過架囉! -_-
真係冇野講
o係學校做完access見有時間,
上網搵passive voice既野,
zoey琴日話唔識
搵到個好好既網,
copy左佢d野,
有晒各個tense既passive例句
之後又copy左d rewrite sentence既exercise
有時我都幾鐘意出練習 :)
應承幫Zoey買朱古力味叮叮糖
|