今朝鬧鐘7點響,
媽媽7點7先出門口,
搞到我7點7先落得床
因為我唔想俾佢知道我多左個私補學生 
7點十出門口,
求其買左個7-11包
搭k17去火車站
都係慢,
差唔多8點3先去到火車站
8點半度就去到粉嶺 -v-
本來諗住搭273A去雍盛苑,
後來睇睇下覺得條路應該易行,
於是行路去
去到欣盛苑唔知行邊個方向先岩,
係果個位唔識,
要問人
去到花都廣場果邊入華明村又兜兜地路咁,
華明村去雍盛苑又兜兜地 = =
咁就用左我5個字先行到去目的地
(後來發現識路都要行4個字)
補9點,
上到去個小朋友仲未訓醒咁既樣o係度食緊早餐,
好似係點心
個家長問我搭咩車黎,
原來佢o係大埔番工亦知我住大埔
佢都明去火車站好麻煩
個媽媽坐o係附近張梳化度睇報紙,
我就o係飯台度教 
之前d學生全部o係房教,
即刻有壓力...
後來佢入左房講電話
小朋友(嘉權)反應慢,
唔知係咪因為未訓醒
首先默左書先,
因為佢星期2就要默
之後叫小朋友拎d英文補充出黎,
見到係d $10本薄薄地既分類補充 
有「verb」、「adverb」、「future tense」、「present tense」咁樣一本本
唔係按年級,
根本小朋友唔會識做得晒
後來個媽媽直頭坐埋過黎o係度睇住個仔(定唔知睇我教),
oh my god 
跟住又話個仔慢(雖然俾反應真係幾慢= =),
又話個仔唔識要問我,
唔好唔出聲
問我d補充o唔ok,
我婉轉地答左唔ok同埋解釋左
好彩佢後來行左去第2度
落堂我抄左d補充名俾佢,
咁岩知埋3年級既價錢
好pro咁寫埋俾佢 
佢完全唔知道補習公司會收我幾多錢,
我照實話俾佢知
佢又問我係咪o係紅磡理工果度讀(佢好似俾我扼左咁-w-)
我答佢係隔黎既專上學院,
不過都係理工開既
又問我下堂幾多點,
我話照舊,
佢話本來想9點半
我就同佢講我要趕番大埔食飯之後12點-4點半都有堂上
佢都就我既
佢拎左3個肉鬆手卷出黎請我食(我唔洗擔心食唔切lunch )
(其實唔好食= =)
話自己做呢行
我話我食唔晒,
佢叫我請朋友食,
雪櫃仲有好多
佢應該係o係太平工業村番工
呢單補習不過不失啦 -w-'
o係補習社12點上到4點半,
幸好學生都係聽聽話話 =]
突然喉嚨痛又冇喉糖o係身好辛苦 
番屋企玩左陣電腦
去左和民等位
竟然發生左「同飛事件」
skip左我 - -
不過d職員都ok,
識得下一張就補番台俾我
d野食加左價呀..
唔係好有胃口,
因為頭先o係屋企食左jagabee薯條 
番番下屋企既途中收到aery既電話,
傾傾下叫我去教楚穎起針 -v-
3人去左m記
整整下就整到10點幾 -0-
一時慶起,
同aery去大元7-11買自由斟
點知都唔好飲既 -3-
EAS seminar d野仲未搵齊 
大鑊
|