2010 年 12 月 31 日 星期五  |
| 2010-12-31 |
分類: 生活點滴 |
今日12點幾起身,
叫外賣,
好快就有-0-
洗頭,
gel頭,
敷mask
一路食飯一路私補,
叫左曉瑩上黎補 :)
知道左一d關於曉瑩既事,
我知得好少,
亦唔方便問佢咁多
於是我借左《叛逆歲月1》俾佢睇,
我諗君比既書可以成為佢既鼓勵
化貓眼妝,
第1次化,
化得唔好-_-
仲搞到冇時間搽指甲油 -3-
同寶寶去左深水埗睇電話,
之後o係西九龍中心食台灣野
去左買印仔,
我睇睇下d「改正」、「家長簽名」....果d印,
個老闆同我講「好多老師都買呢隻印架」
我今日個look似老師咩?
似岩岩入行?
定係去實習既大學生?
番大埔,
行左陣一田
去左pacific coffee,
一人一杯熱朱古力,
買一送一 
睇左陣福祿壽,
好多人 @@
周圍行,
去巴士站度hea
寶寶生病了 :(
提前了7分鐘當踏入2011
送寶寶搭巴士之後就番屋企lu
|
|
|
| shellywing |
|
暱稱: *'`Shelly ♥ 性別: 女 國家: 香港 地區: 大埔區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|