一切從簡 :)
9-13號補習高峰期 XD
學生s 齊考試
14-16號寶寶番大陸
14號同VIP們gathering
打牌、猜猜畫畫
同肥野鬥食 -w-'
15號最後一天番補習社 -v-
夜晚同家人食左和民 :P
用coupon送野飲 @w@ v
16號又是補習天
在家吃飯飲湯
17號去ruby家打牌
之後同寶寶見面 :)
雜扒變了譚仔 ._.
今天
飯盒 $28
搽左甲油,
搽到好醜 ><
仲發覺隻色唔岩自己.....
出去修眉,
好痛喔 ><'
$48
配con同買捽con水
$460 + $33
飲竹蔗水 $6
K12+火車 $3.7
去九龍塘
又一城log on,
找不到甲油速乾噴霧 :(
o係屈臣氏的KATE counter搵到 :)
$38
去Touch Up Production買Shiru化妝品
胭脂 $50 要訂喔
眼影粉 $48
眼影 $60
最後沒問價就要了 閃粉 $118 ><
好心痛 T^T
安慰自己: 閃粉每次用好少, 好come用
也是要訂
食牛肉球+燒賣 $13(八達通)
上世界花園 $4.4
買可樂 $5.5(八達通)
補習係咁同Zoey傾計 -w-'
落大圍站 $1.3(轉乘優惠)
火車+K17 $2.5
買熊貓餅俾寶寶 $10
今日用左cash近$900 
向好的方面諗: con係戴3個月既, 化妝品用一年都用唔晒
|