(睇番schedule先記得做過咩XD)
24/1
買左fashion & beauty,
送左個耳罩 :)
25/1
去左影證件相 >v<
26/1
帶嘉靖遊hkcc同去家興買野食,
等埋家希再1齊食時新 :)
夜晚同寶寶行街,
買左$10遮瑕筆 :)
27/1
去左poly借書
放學番大埔搵影印,
搵左幾間先肯影
之後同小學同學食dinner :)
再食糖水 :p
呵呵岩晒我
28/1
同家希、璀、ruby、嘉靖去食串燒bbq
開sem飯~
好好味 :p
29/1
去左拎掛號信,
係citysuper $100 cash card ^^
之後去左打流感預防針
30/1
同aery去行大元花市搵yoyo,
我買左隻shy bear >w<
之後出麻麻度食團年飯 :p
31/1
同璀去log-on買canmake化妝品 :)
yeah!
shading powder瘦面效果 XD
join埋嘉靖去銅鑼灣,
o係IKEA買野食,
食左肉丸 :p
之後o係入面兜左勁耐先出得番黎 - -'
行維園,
走時先開始逼人
o係hkcc個檔買左繽紛樂梳連鏡 XD
去麥當勞大廈食m記 -v-
淺綠色餐盤 @@
自己裝茄汁@v@
貴貴的價錢 =^=
可是有我最愛的蝦堡 :p
1/2
去火炭整passport
之後寶寶渣車車我、媽媽、細佬去旺角 >v<
我去買定戲飛
之後同璀去浸大搵呀姨拎書 :)
好重呀真係!
出旺角搵寶寶 :)
去左食常餐 :p
行左陣,
睇《講數阿姐》,
如果有tvb配音更好 -v-
3/2
年初一,
去麻麻度食齋
下晝去左二姑婆度
之後再去志蓮淨院探大姑婆
o係荷里活食野
上GH買定戲飛
今日逗左好多利是 :)
4/2
出麻麻度食開年飯 :)
食完飯食生果,
再食湯圓,
再食蘿蔔糕 :p
冇利是逗 :(
|