Shelly的日記仔 ◆|.°

2011 年 2 月 4 日  星期五   晴天

雜記 分類: 未分類

(睇番schedule先記得做過咩XD)

 

24/1

買左fashion & beauty,

送左個耳罩 :)

 

25/1

去左影證件相 >v<

 

26/1

帶嘉靖遊hkcc同去家興買野食,

等埋家希再1齊食時新 :)

夜晚同寶寶行街,

買左$10遮瑕筆 :)

 

27/1

去左poly借書

放學番大埔搵影印,

搵左幾間先肯影

之後同小學同學食dinner :)

再食糖水 :p

呵呵岩晒我

 

28/1

同家希、璀、ruby、嘉靖去食串燒bbq

開sem飯~

好好味 :p

 

29/1

去左拎掛號信,

係citysuper $100 cash card ^^

之後去左打流感預防針

 

30/1

同aery去行大元花市搵yoyo,

我買左隻shy bear >w<

之後出麻麻度食團年飯 :p

 

31/1

同璀去log-on買canmake化妝品 :)

yeah!

shading powder瘦面效果 XD

join埋嘉靖去銅鑼灣,

o係IKEA買野食,

食左肉丸 :p

之後o係入面兜左勁耐先出得番黎 - -'

行維園,

走時先開始逼人

o係hkcc個檔買左繽紛樂梳連鏡 XD

去麥當勞大廈食m記 -v-

淺綠色餐盤 @@

自己裝茄汁@v@

貴貴的價錢 =^=

可是有我最愛的蝦堡 :p

 

1/2

去火炭整passport

之後寶寶渣車車我、媽媽、細佬去旺角 >v<

我去買定戲飛

之後同璀去浸大搵呀姨拎書 :)

好重呀真係!

出旺角搵寶寶 :)

去左食常餐 :p

行左陣,

睇《講數阿姐》,

如果有tvb配音更好 -v-

 

3/2

年初一,

去麻麻度食齋

下晝去左二姑婆度

之後再去志蓮淨院探大姑婆

o係荷里活食野

上GH買定戲飛

今日逗左好多利是 :)

 

4/2

出麻麻度食開年飯 :)

食完飯食生果,

再食湯圓,

再食蘿蔔糕 :p

冇利是逗 :(







訪客留言 (返回 shellywing 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 shellywing 的日誌 ]




shellywing
暱稱:    *'`Shelly ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

:: 最新日誌 ::
Fuji即影即有* 相紙`相...
2012-11-13
2012-11-09
2012 JULY 18♥ 新品第...
新店開張:)

:: 日誌分類 ::
全部 (91)
About LOVE (4)
Sweetie Moment (3)
生活點滴 (77)
對家的感覺 (2)
未分類 (5)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 91
留言總數: 105
今日人氣: 9
累積人氣: 7431

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed