5/2
去和民食野
之後去呀公度
有勁多吞拿魚粒食! 
呀公整油多俾細佬食 -v-
出屯門市廣場,
食迎囍,
大埔好食d -3-
食左個豉油皇蝦 :)
之後行街,
個吉之島冇內衣部 - -'
吉之島的美食廣場有芝脆雞 -0-
6/2
同寶寶行九龍灣,
食左蝦堡 ^3^
去荷里活睇戲,
《最強囍事》,
還好吧
搭74x番去時谷鬼氣,
有個老野坐o係樓梯,
叫佢借開俾我上樓上佢話樓上冇位,
明明上車前見到樓上有d位!
7/2
一個hea樣咁同寶寶出街 >w<'
食吉野家海鮮鍋 ^3^v
8/2
訓唔著,
訓左3個幾鐘就要番學了><
開始生病.... /.\
o係71A上見到璀,
佢勁驚訝咁樣 -0-
人地趕唔切搭免費k17姐 -3- (成日架啦 )
上pth,
estella可以狂講狂講再狂講 - -'
2個鐘頭內教左勁多野 
以前迎迎唔會叫同學個別讀書,
而家estella叫到我讀既時候我都有d怕醜 
落堂陪璀去左hkcc個clinic (盈健) ,
如果真係有需要o係度睇一睇都唔錯既 -v-
可是藥的質素可能............ 
$15 三日藥 (特效藥另計)
睇完醫生仲有時間o係IK申請ERN,
個職員同我個deadline左 -_-
點知係佢錯 XD
上stat,
個make-up class又撞左化妝班........
決定走堂另約miss教番我同璀
悶+藥力發作,
好眼訓的一堂stat
lunch本來食公司治,
但係d飯好香 
最終都係食飯
上左一堂好hea既EWC...
又要make-up class啦.. / \
下星期開始番補習啦 -w-'
|