Shelly的日記仔 ◆|.°

2011 年 2 月 8 日  星期二   晴天

2011-02-08 分類: 生活點滴

5/2

去和民食野

之後去呀公度

有勁多吞拿魚粒食!

呀公整油多俾細佬食 -v-

出屯門市廣場,

食迎囍,

大埔好食d -3-

食左個豉油皇蝦 :)

之後行街,

個吉之島冇內衣部 - -'

吉之島的美食廣場有芝脆雞 -0-

 

6/2

同寶寶行九龍灣,

食左蝦堡 ^3^

去荷里活睇戲,

《最強囍事》,

還好吧

搭74x番去時谷鬼氣,

有個老野坐o係樓梯,

叫佢借開俾我上樓上佢話樓上冇位,

明明上車前見到樓上有d位!

 

7/2

一個hea樣咁同寶寶出街 >w<'

食吉野家海鮮鍋 ^3^v

 

8/2

訓唔著,

訓左3個幾鐘就要番學了><

開始生病....  /.\

o係71A上見到璀,

佢勁驚訝咁樣 -0-

人地趕唔切搭免費k17姐 -3-  (成日架啦)

上pth,

estella可以狂講狂講再狂講 - -'

2個鐘頭內教左勁多野

以前迎迎唔會叫同學個別讀書,

而家estella叫到我讀既時候我都有d怕醜

落堂陪璀去左hkcc個clinic (盈健) ,

如果真係有需要o係度睇一睇都唔錯既 -v-

可是藥的質素可能............

$15 三日藥 (特效藥另計)

睇完醫生仲有時間o係IK申請ERN,

個職員同我個deadline左 -_-

點知係佢錯 XD

上stat,

個make-up class又撞左化妝班........

決定走堂另約miss教番我同璀

悶+藥力發作,

好眼訓的一堂stat

lunch本來食公司治,

但係d飯好香

最終都係食飯

上左一堂好hea既EWC...

又要make-up class啦..  / \

下星期開始番補習啦 -w-'







訪客留言 (返回 shellywing 的日誌)


璀 於 2011-02-08 08:47 PM 發表:
通常我知你系新興搭71A
但係從來冇諗過你會系富亨上 XDD

話時話我滴完同食完藥之後真係冇咁腫
藥GE質素都OK :)

我地要加油同MISS FD底 XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫@@
Posted at 2011-02-12 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 shellywing 的日誌 ]




shellywing
暱稱:    *'`Shelly ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::
Fuji即影即有* 相紙`相...
2012-11-13
2012-11-09
2012 JULY 18♥ 新品第...
新店開張:)

:: 日誌分類 ::
全部 (91)
About LOVE (4)
Sweetie Moment (3)
生活點滴 (77)
對家的感覺 (2)
未分類 (5)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 91
留言總數: 105
今日人氣: 30
累積人氣: 7476

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed