| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| bad day` |
分類: 未分類 |
甘日係我人生第2個低點` 甘日一個由細睇到我大`同好錫我既人佢死左` 佢由細細個我話要買咩佢都買比我` 甘日我牙麻打黎話佢死左` 我聽到之後`竟然流眼淚` 我諗吾到佢真係走左` 甘日仲有好多野發生` 心情低落`
|
| ♥出世時間♥ 2009-12-13 01:44 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
唉唉唉唉` 甘日好亂也`教教我點做` 我沒有膽` EnG` 考痾老`我12分也`超屈`天才波勝利` math` 大量數要做 mus` 呵呵`又抽我吾中`極開心` LS` 對卷`25分也`喪開心......
(閱讀全文) |
| ♥出世時間♥ 2009-12-01 06:46 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 2009-11-30 |
分類: 未分類 |
t^t`好痛也` kac0你做過咩事自己知xP` 依家忽忽都好痛` 做要用咁大力黎打` 受內傷`Babiii u huRT mes0 baD` 甘日番到去`冇啦啦比人叫做賤人-,-` 下刪一千字` ------------我係一條線----------------- 番到屋企` 同魚大談傷心事` 真的一樣`沒有兩樣......
(閱讀全文) |
| ♥出世時間♥ 2009-11-30 08:19 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| -,-" |
分類: 未分類 |
翻著我們的照片`
想念若隱若現`
去年的冬天`
我們笑得很甜
看著你哭的臉
對著我說再見
來不及聽見
你已走得很遠
也許你已經放棄我
也許已經很難回頭
我知道是自己錯......
(閱讀全文) |
| ♥出世時間♥ 2009-11-29 10:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 19 | »
|