× { [ 狼 的 天 地 ] } ×

2009 年 1 月 4 日  星期日   寒冷


× 1月4日 × 分類: ◇狼的生活日記◇

× 1月4日 ×

哦哦哦 到左有100啦終於...                ;

首先尼公起公起1下先 感覺100大關好難到 因為我打既野都無咩人睇  ;

依然比人禁緊機 今日係我無去tm先可以開到電腦       ;

今日本來琴日諗住出去搵某惡魔既.         ;

但係琴日佢問我出去搵佢做咩 我就覺得佢又5得閒牙 ???           ;

仲有佢咁問令我覺得我好似出去搵下佢都5得咁            ;

唉 依家有d想同佢分手 ← 真係5係講笑 居然又諗左過去果邊             ;

唉 某傻婆 你要加油堅持落去牙 !!! 就算你成日都見5到佢1次都係咁話           ;

點可以有依d想分手既諗法架 !   唉 ~ ~ ~                 ;

依家我都係寄情係工作中詐我 . 蓮帶有d驚打比佢                 ;

就好似今日咁 屋企無人都5敢問下佢尼5尼 佢咁忙又點會得閒牙               ;

你問我佢忙咩 ?? 我又點會知佢忙咩...     感覺就好似佢d野5比得我知咁        ;

依我既野咩 我又會傻到話曬比佢知.......                                                  ;

夠la ! 我5會再諗佢架la ! 5想再為左依d野煩            ;

好好確立1下佢係我心目中既地位仲好 話5定我真係因為太想有人陪 ?          ;

如果早知道中2男仔係咁煩既 我可能一1早去左攪基lor 5好意思...             ;

依排我真係好需要一份工 一份有錢搵既工 又要努力讀書             ;

究竟係我太任性 定係佢太神秘 ??                      ;

1定又係我太任性了吧... 唉 .                    ;

點解就5可以有果方法幫我停住多餘既諗法同埋眼淚 ?????






訪客留言 (返回 sher0103 的日誌)


mingming1221 於 2009-01-08 01:24 PM 發表:
CMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]