× 1月4日 ×
哦哦哦 到左有100啦終於... ;
首先尼公起公起1下先 感覺100大關好難到 因為我打既野都無咩人睇 ;
依然比人禁緊機 今日係我無去tm先可以開到電腦 ;
今日本來琴日諗住出去搵某惡魔既. ;
但係琴日佢問我出去搵佢做咩 我就覺得佢又5得閒牙 ??? ;
仲有佢咁問令我覺得我好似出去搵下佢都5得咁 ;
唉 依家有d想同佢分手 ← 真係5係講笑 居然又諗左過去果邊 ;
唉 某傻婆 你要加油堅持落去牙 !!! 就算你成日都見5到佢1次都係咁話 ;
點可以有依d想分手既諗法架 ! 唉 ~ ~ ~ ;
依家我都係寄情係工作中詐我 . 蓮帶有d驚打比佢 ;
就好似今日咁 屋企無人都5敢問下佢尼5尼 佢咁忙又點會得閒牙 ;
你問我佢忙咩 ?? 我又點會知佢忙咩... 感覺就好似佢d野5比得我知咁 ;
依我既野咩 我又會傻到話曬比佢知....... ;
夠la ! 我5會再諗佢架la ! 5想再為左依d野煩 ;
好好確立1下佢係我心目中既地位仲好 話5定我真係因為太想有人陪 ? ;
如果早知道中2男仔係咁煩既 我可能一1早去左攪基lor 5好意思... ;
依排我真係好需要一份工 一份有錢搵既工 又要努力讀書 ;
究竟係我太任性 定係佢太神秘 ?? ;
1定又係我太任性了吧... 唉 . ;
點解就5可以有果方法幫我停住多餘既諗法同埋眼淚 ?????
|