原本聖誕節應該開開心心甘慶祝同睇好靚嘅燈飾, 但睇屁咩⋯疫情甘嚴重,吾驚中昭?
唉∼
咩好心情都無唒啦,真係比呢段疫情(累)死⋯
真心希望段疫情盡快結束, 我吾想再過呢D人心惶惶&提心吊膽嘅日子@_@
雖然無得睇燈飾啫,吾緊要⋯
但我有朋友㗎嘛,
約佢地食聖誕大餐都一樣啫^_^