2日成日都比人鬧 諗諗下我為左咩生存呢 我只係會阻住地球 個腦空白一d野都諗唔到
唉st joe搞咩ar locker 都無 搞埋哂咁多野做咩ar 不嬲都好地地 搞到完全唔想讀 3年點捱ar
比一比番個locker 我先la 要嚴就嚴d la 搞d唔搞d 想點ar 一時咁一時咁 好心咪搞咁多野la
搬新校舍再無locker 我唔帶書返學la
F4 d野好難 比心機!!