今日無lala返到school 先知有中文quiz
仲諗住唔計分 點知做完先講 計卷二分
中哂伏 今次唔努力少少都唔掂
lunch 同周中食飯 因為放左副相上fb 食左2拳 e+仲痛緊
唉 右請左3條友食飯 放過我la
咁快星期六 右放假 但係要溫書 sosad
拿拿林涮完驗玩番夠本 -.-