時間過得好快ar
咁快就Picnic + Chrismas Party 完la><
我諗e次係最好最正既chrismas party
再見la 聖若瑟既舊校舍 永遠都唔會忘記
祝大家聖誕快樂 新年快樂 要珍惜時光