| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| T3+ |
分類: 未分類 |
今日起身諗住咁大雨, 可以唔洗返學, 點知都係得個3號風...唉!小舐個時聽人個掛左紅雨, 不過都唔係LUNCH都無得走LA! 之後差唔多上完ART堂, 等極都唔宣佈停堂, 好無MOOD. 就係打鐘個陣話停課YEAH!記得F.1個時都係咁...之後返到屋企做功課, 我諗極都諗唔到"咕sHUNG"點設計?!!
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 好累呀 |
分類: 未分類 |
雖然返左學有一段日子, 不過都仲係好累. 連電腦都唔係好想開佢. 上堂又無以前咁攪gap, 好鬼悶.不過今個星期d功課突然好少, happy灑左. 唔知打d咩呀!! |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 發作 |
分類: 未分類 |
今日突然返風, 攪到鼻敏感發作, 成日不停不停流鼻水, 好伸苦. 之後食左d藥好左好多lu |
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 估佢唔到 |
分類: 未分類 |
今日第一日開學, 訓得唔係幾好. 去到2e班好多都唔係好識. 見到d fd好happy! 打鐘等班任入黎好緊張, 好想係ms chan既時候, mr au就行左入黎. 講真:無點諗過. 雖則佢今日都幾ok攪笑下, 不過佢過多一2日之後, 一定悶悶.!!!無心機, 唔想打la, 今日日記短左少少lalala |
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 最後的一天--要珍惜呀 |
分類: 未分類 |
今日就係暑假最最最後既一日, 一定唔可以白白咁就過左去. 不過我都係o係屋企...睇左the phantom of the opera, 但有d失望, 呢隻係比前排tvb個仲old D既碟, 雖則故事差唔多, 但係就連一首"the phantom of the opera都無唱過. 我都係想聽佢d歌. 之後都唔知做咩好! 我唔想白過啊(>_<) |
|