我想講魏你真係好勁!
maths使5使高成咁
100分!
仲勁過3個helen!
一個字講晒,勁!
2個字講晒,超勁!!
講返我,d成績都算過得去~
最hapi的就係scj竟有120/150!
我以為5pass~
比隔離果個低2分~超開心(caz佢science超爆勁!
我想講maggie你都好勁~his + chin屈晒機
2J d人好勁~,不過5知係咪勁過2L呢?!
唉,我5知入5入少年團好丫/.\
好想去但要入TM
仲要係星期日..
D時間好煩丫!
點算?!!
help!