金日去左圖書館,
我係唔識用果部查書的電腦=[
番uk 企果陣見到隻田雞係條街到= = 吓死=[
回家後plan去惠州玩的行程,
聽表弟講左d關於牛k的野....令我有d唔想去tim....
d功課仲未做晒丫!
HELP!