唉...
話說我系呢個月買左兩本吾命騎士外加三本非關英雄之後...
我無錢啦 TOT
天呀我仲想買果本米朵拉既小說...
5準問我點解依家要一路High Light本吾命騎士D笑點然後5睇果兩本新小說!!
我係為左某個要寫小說又無得寫搞到呢個暑假要問我借左13本愛情小說既人先咁樣做炸!!
邊個叫佢要寫好笑...
咪幫下佢LO
你睇我幾好人XDD
∼∼其他怨念∼∼
我想去動漫節我想去書展呀T^T
不過全部都5得閑去
唉
都系呀媽啦
無啦啦報咩日文WO
前年咪學左LO
又學
仲要學足一至五T^T
搞到我完全無時間LO依家
|